PER UN FINANÇAMENT JUST PELS ALUMNES DE TOTES LES ESCOLES DE MÚSICA DE CATALUNYA

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 2500!
Con 2500 firmas, es más probable que esta petición sea publicada en los medios de comunicación locales
Llorenç Domènech ha iniciado esta petición

Les escoles de música autoritzades siguin municipals o privades, som centres educatius del Departament d'Educació, hem de complir els mateixos requisits de titulacions, espais, etc.... Tenim una llarga tradició de servei públic i vocació social amb els nostres barris, ciutats i comarques. Malgrat això, les escoles municipals reben finançament del Dpt. d'Educació (14 M. d'euros en els darrers 3 cursos) mentre les escoles privades no rebem cap mena de finançament públic. Per altra banda, els alumnes i famílies de les escoles de música privades han de pagar el 100% del cost de la plaça mentre els usuaris de les escoles municipals paguen entre un 25%-35% del cost de la plaça (2.000-2.500 €/any), la resta ho paguen els ajuntaments   60-75% i la Generalitat i/o les Diputacions, un 3-6%. Com a alumnes d'escoles de música autoritzades i contribuents dels nostres municipis EXIGIM un finançament just i suficient per tots els alumnes de TOTES les escoles de música autoritzades del pais: municipals o privades que tingui en compte la situació familiar i socio-econòmica de l'alumne i no la titularitat de l'escola on estudia.

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 2500!