Petición cerrada

Esta petición ha conseguido 17 firmas

Benvolguts i benvolgudes

el proper 21 de desembre el nostre país ha de decidir quin camí vol empendre. Si decidim ser sobirans, el temor és que aquesta decisió no sigui respectada per l'estat Espanyol.

Ja hem vist que no podem comptar amb els política europeus, però necessitem el recolzament de la resta d'Europa. Cal, doncs, que sigui la premsa internacional la que es faci resò de les nostres decisions i exigeixi als líders dels seus païssos donar suport a allò que el poble de Catalunya decideixi.

És vital, per tant, comptar amb un cap de llista que garanteixi per una banda el màxim resò mediàtic, i que per una altra tingui la capacitat intel.lectual necessària i un grau de compromís total amb el país.

És per això, que voldria proposar a Pep Guardiola com a cap de la llista unitària per a les eleccions del proper 21 de desembre. Si tu també veus que la batalla serà mediàtica i que cal implicar a la comunitat internacional, et convido a signar la petició que farem arribar a en Pep a la seva adressa profesional a Manchester.

Hoy: República cuenta con tu ayuda

República Catalana necesita tu ayuda con esta petición «Pep Guardiola: Pep Guardiola: et necessitem com a candidat a President de la República de Catalunya». Únete a República y 16 personas que ya han firmado.