Build a Board of Education That Puts Kids First #PeoplesBoardOfEducation

0 have signed. Let’s get to 1,000!

Luchemos por una Junta de Educación que verdaderamente ponga a nuestros niños primero #PorUnaJuntaDeEducacionDeLaGente

Our Board of Education must consist of individuals with expertise in the field of education and a demonstrated commitment to public education. Board of Education members should also be free of personal and financial conflicts of interest. We ask the New Haven Board of Alders to establish parameters that recognize these requirements BEFORE confirming any new appointees to the Board of Education.

Nuestra junta de educación debería estar constituida por individuos con experiencia en el ámbito educativo, así como un compromiso real a la educación pública. Los miembros de la Junta de Educación no deberían estar ligados a conflictos de interés a nivel personal o económico. Le pedimos al Concejo Municipal que establezca parametros con estos requisitos ANTES de confirmar nuevas nominaciones para la Junta de Education.

Today: New Haven Public School is counting on you

New Haven Public School Advocates needs your help with “#PeoplesBoardOfEducation”. Join New Haven Public School and 652 supporters today.