Ilegalizar a Fundación Francisco Franco / Banning Francisco Franco Foundation

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 7.500!

Galego
A existencia dunha fundación que realiza apoloxía do fascismo e da ditadura, como a Fundación Francisco Franco, é unha anomalía nun Estado que se diga democrático. Máis aínda se para esa función recibe subvencións públicas, provenientes dos impostos de todas e todos. Nun Estado en que se está a castigar a liberdade de expresión resulta absolutamente inadmisíbel que a Fundación Francisco Franco teña plena liberdade para desenvolver a súa actividade de 'exaltación' do ditador e mesmo se permita denunciar por 'delito de odio' persoas demócratas como o grupo de activistas galegas e galegos que en agosto de 2017 realizaron unha acción simbólica no Pazo de Meirás para reclamar a súa devolución ao patrimonio público. É unha burla a todas as vítimas do franquismo e a todas e todos os demócratas que debe finalizar xa. Por iso reclamamos a inmediata ilegalización da Fundación Francisco Franco.

Castellano
La existencia de una fundación que realiza apología del fascismo y de la Dictadura, como la Fundación Francisco Franco, es una anomalía en un Estado que se diga democrático. Más aún si para esa función recibe subvenciones públicas, provenientes de los impuestos de todas y todos. En un Estado en que se está castigando la libertad de expresión resulta absolutamente inadmisible que la Fundación Francisco Franco tenga plena libertad para desarrollar su actividad de 'exaltación' del Dictador e incluso se permita denunciar por 'delito de odio' a personas demócratas como el grupo de activistas gallegas y gallegos que en agosto de 2017 realizaron una acción simbólica en el Pazo de Meirás para reclamar su devolución al patrimonio público. Es una burla a todas las víctimas del franquismo y a todas y todos los demócratas que debe finalizar ya. Por eso reclamamos la inmediata ilegalización de la Fundación Francisco Franco.

English
The very existence of an organisation such as the Francisco Franco Foundation whose avowed aim is to uphold Fascism and the dictatorship should clearly have no place in any self-proclaimed democratic State and it is inconceivable that it should receive public funding financed by public taxes. It is wholly inadmissible that a State which hounds the freedom of expression should at the same time give the Francisco Franco Foundation free reign to carry out its activities intended to laud the figure of the dictator and even allowing the Foundation to lodge an official complaint against several truly democratic people such as the group of Galizan activists accused of committing a “hate crime” for carrying out a symbolic action at the Pazo de Meirás Manor house in August 2017 demanding that it be returned to public ownership. This insult to the victims of Franco’s dictatorship and all true democrats must end now, which is why we are calling for the immediate banning of the Francisco Franco Foundation.

Hoy: 19 de Meirás cuenta con tu ayuda

19 de Meirás necesita tu ayuda con esta petición «Pedro Sánchez: Ilegalizar a Fundación Francisco Franco / Banning Francisco Franco Foundation». Únete a 19 de Meirás y 6.540 personas que ya han firmado.