PdeCat expulseu immediatament del partit en Santi Vila i Vicente.

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 25.000!

Benvolguts senyors,

després d’escoltar les declaracions de l’exconseller Santi Vila i Vicente a l’emisora de ràdio Rac1, dient públicament que no va dedicar ni el seu temps, ni el seu alt càrrec públic per a la creació de l’estructura d’Estat, em veig amb l’obligació moral d’exigir al Partit Demòcrata Europeu Català que expulsi immediatament l’exconseller d’aquest partit polític per les següents raons:

- Junts pel Sí coalició en la qual CDC, ara Pdecat, forma part, es va presentar per afrontar les eleccions autonòmiques al Parlament de Catalunya del 27 de setembre de 2015, convocades pel MHP Artur Mas i Gabarró, de caràcter plebiscitari amb l’objectiu i compromís de la coalició  junt els seus integrants per assolir la independència de Catalunya en forma de República.

- Santiago Vila i Vicente, fou nomenat pel MHP Carles Puigdemont i Casamajó, Conseller de Cultura del Govern de la Generalitat de Catalunya el passat 14 de gener de 2016, acceptant el càrrec per dur a terme les seves responsabilitats envers al MHP sorgides del mandat democràtic a que es va comprometre a realitzar.

- Ha vulnerat totalment la seva tasca per a la creació de l’estructura d’estat al·legant en públic, després de ser al capdevant de la conselleria, que no creia personalment en aquesta labor i no faria res per dur-la a terme.

- Aquest fet de deslleialtat amb el mandat democràtic sorgit de les urnes les passades eleccions del 27S és intolerable.

- Ha enganyat al seu propi partit polític, als seus companys del partit i als membres de Junts pel Sí, quan aquests han repetit públicament i en diverses rodes de premsa, inclòs els seus dirigents, que el Pdecat fou fundat com partit independentista per assolir la sobirania plena de Catalunya.

- El Partit Demòcrata Europeu Català inclou diferents sensibilitats, tantmateix no és acceptable ni admissible aquesta excusa per incloure en Santi Vila i Vicente un cop exposada aquesta flagrant desllealtat.

- Ha faltat a la seva paraula cometent un frau electoral molt greu i alhora mentint conscientment als 1.628.714 electors que van otorgar-li el vot per acometre la seva labor.

- Aquestes declaracions són un insult inadmisible als 1066 ferits que van sofrir a la seva pròpia pell cops de porra, patades, assetjaments, denigracions per defensar les urnes i el seu vot lliure durant la celebració del Referèndum d’Autodeterminació del 1 d’octubre del present.

Tenint en compte, jo mateix molt present, que la creació d’aquest nou espai polític recau en la voluntat ferma dels seus integrants d’oferir una radicalitat democràtica avançada, deixant enrera els habituals comportaments incívics i gens honorables d’altres partits, que fan ulls grossos davant la corrupció i/o actituts semblants dels seus membres donant-lis protecció amb l’antiga política partidària que consisteix en tapar-se les vergonyes mútuament, i que la societat catalana ja no accepta ni admet i per tant exigeix als seus representants electes responsabilitats políques i públiques davant el poble, torno a insistir i exigir que en Santi Vila i Vicente sigui expulsat de forma immediata del PdeCat.

Atentament.

Alfons Carmona i Casas

Hoy: Alfons cuenta con tu ayuda

Alfons Carmona i Casas necesita tu ayuda con esta petición «PdeCat expulseu immediatament del partit en Santi Vila i Vicente.». Únete a Alfons y 15.162 personas que ya han firmado.