Dirigida a Partit Popular (PP) de la Comunitat Valenciana y 1 otro/a

0 personas han firmado. Ayuda a conseguir 1.000.

Demòcrates Valencians (DV) ha obert una petició en change.org per a demanar al Partit Popular (PP) i a la seua portaveu en Les Corts, Isabel Bonig, que reconsideren la conveniència de demanar la dimissió de l’ex president Francisco Camps del Consell Jurídic Consultiu, després d’haver-se sabut que el polític del PP seguia pagant amb diners públics dinars i articles de luxe.

El partit valencianista recorda que sense el vot favorable del PP, les Corts no podran demanar la dimissió d’un ex president que, a més de tindre actuacions poc ètiques per carregar a l’erari públic dinars de luxe, està sent investigat per possible corrupció dins de la macro causa Gürtel, que investiga el probable finançament irregular del PP.

Hoy: Demòcrates Valencians cuenta con tu ayuda

Demòcrates Valencians necesita tu ayuda con esta petición «Partit Popular (PP) de la Comunitat Valenciana: Dimissió de l'expresident Francsico Camps del seu lloc en el Consell Jurídic Consultiu». Únete a Demòcrates Valencians y 785 personas que ya han firmado.