Justice for Cesar! Keep his Killer off the Streets.

0 have signed. Let’s get to 200!

Nov 6, 2015 — Hello friends and family, Two years ago, you all helped our family keep Cesar's killer out of the streets. Again, he is up for parole and we, the Lacayo Rodriguez family, is asking you all for help. Please Sign this petition which I will be taking to the parole board next month. I want to thank you all in advance and on this day, 11/6/2015, on the 20th anniversary of my brother's death, lets honor him by signing this petition. _________________ Hola amigos y familiares, Hace dos años, todos ustedes ayudaron a nuestra familia a mantener al asesino de César fuera de las calles. Una vez más, se está elegible para la libertad condicional y nosotros, la familia Lacayo Rodríguez, todos ustedes está pidiendo ayuda. Por favor firme esta petición que voy a tomar a la junta de libertad condicional el mes que viene. Quiero agradecerles a todos por adelantado y en el día de hoy, 06/11/2015, en el 20 aniversario de la muerte de mi hermano, le permite honrar al firmar esta petición.

Today: Pamela is counting on you

Pamela Lacayo needs your help with “Parole Board: Justice for Cesar! Keep his Killer off the Streets.”. Join Pamela and 161 supporters today.