Petición cerrada

Volem BCN World

Esta petición ha conseguido 600 firmas

Presentado en septiembre de 2012,  los terrenos del Centre Recreatiu i Turístic, entre los términos municipales de Salou y Vila-seca, tienen previsto acoger un gran macroproyecto formado por tres Complejos Turísticos Integrados (CTI), conocido por BCN World, que requiere una inversión de más de 4.700 millones de euros. Instalaciones que habrían de comenzar a funcionar en 2016, sin que hasta la fecha se haya realizado movimiento alguno para que así sea, como consecuencia de la falta de acuerdo y las disputas entre diputados y grupos políticos del Parlament de Catalunya.

Desde la Societat d’Estudis Econòmics de Tarragona (SEE) denunciamos esta falta de sensibilidad de los políticos catalanes hacia los ciudadanos de las comarcas de Tarragona. Estamos firmemente convencidos que, al margen de las cuestiones técnicas, urbanísticas y fiscales que se deban aplicar a los promotores e inversores, BCN World ha de ser el motor que reactive la mala situación económica de nuestras comarcas, ya que, según el plan inicial previsto, el macroproyecto podría crear, de forma directa e indirecta, hasta 40.000 empleos.

Desde la SEE insistimos en la necesidad del diálogo político que lleve a tomar acuerdos que afiancen a los inversores. Estamos convencidos que un proyecto de centros de convenciones, hoteles, teatros, oficinas, centros comerciales, restaurantes, salas de ocio y juego como las de BCN World, en el entorno de las ya existentes junto a las atracciones que forman Port Aventura, con tres campos de golf, piscinas y zonas deportivas, en primera línea de mar, hará de la Costa Daurada, de Tarragona y de Catalunya un lugar único en Europa, no sólo para el verano, sino para estabilizar el turismo durante todo el año.

Desde la SEE pedimos a instituciones, patronales, entidades y asociaciones, sindicatos, profesionales y trabajadores, y a cuantas personas quieran reivindicar la necesidad de acuerdos que hagan posible estas inversiones, que se sumen a esta petición del ‘Volem BCN World’.

Presentat al setembre de 2012, els terrenys del Centre Recreatiu i Turístic, entre els termes municipals de Salou i Vila-seca, tenen previst acollir un gran macro projecte format per tres Complexos Turístics Integrats (CTI), conegut per BCN World, que requereix una inversió de més de 4.700 milions d'euros. Instal·lacions que haurien de començar a funcionar al 2016, sense que fins avui s'hagi realitzat cap moviment perquè així sigui, com a conseqüència de la manca d'acord i les disputes entre diputats i grups polítics del Parlament de Catalunya.

Des de la Societat d’Estudis Econòmics de Tarragona (SEE) denunciem aquesta falta de sensibilitat dels polítics catalans cap als ciutadans de les comarques de Tarragona. Estem fermament convençuts que, al marge de les qüestions tècniques, urbanístiques i fiscals que s'hagin d'aplicar als promotors i inversors, BCN World ha de ser el motor que reactivi la mala situació econòmica de les nostres comarques, ja que, segons el pla inicial previst, el macroprojecte podria crear, de forma directa i indirecta, fins a 40.000 llocs de treball.

Des de la SEE reiterem la necessitat del diàleg polític que porti a prendre acords que donin confiança als inversors. Estem convençuts que un projecte de centres de convencions, hotels, teatres, oficines, centres comercials, restaurants, sales d'oci i joc com les de BCN World, a l'entorn de les ja existents al costat de les atraccions que formen Port Aventura, amb tres camps de golf, piscines i zones esportives, en primera línia de mar, farà de la Costa Daurada, de Tarragona i de Catalunya un lloc únic a Europa, no només per a l'estiu, sinó per estabilitzar el turisme durant tot l'any.

Des de la SEE demanem a institucions, patronals, entitats i associacions, sindicats, professionals i treballadors, i a quantes persones vulguin reivindicar la necessitat d'acords que facin possible aquestes inversions, que s'adhereixin a aquesta petició de "Volem BCN World’.

Hoy: Angel cuenta con tu ayuda

Angel Gomez necesita tu ayuda con esta petición «Parlament de Catalunya : Volem BCN World». Únete a Angel y 599 personas que ya han firmado.