0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 500!

Quan comprem a un comerç de proximitat del tipus que sigui, mercats, supermercats o grans superfícies de Catalunya, comprem béns de consum que actualment estan etiquetats majoritàriament en castellà, tot i ser la llengua catalana oficial al nostre país.

L'etiquetatge en castellà és majoritari, a l'embalatge dels productes i als envasos, i també a les instruccions d'ús dels mateixos i les informacions de garantia, prospectes en el cas de medicaments, etc.

Necessitem que, a més de garantir que es compleixin les normatives i lleis actuals que ja preveuen l'etiquetatge i informació sobre els productes en català, el Parlament de Catalunya i el Govern de la Generalitat de Catalunya, promoguin una nova legislació que garanteixi l'ús del català en tots els béns de consum que es comercialitzin al nostre país, i dotin dels recursos necessaris l'actual Agència Catalana del Consum perquè pugui dur a terme també aquesta tasca de manera més eficient.

En definitiva, volem que quan anem a comprar qualsevol producte de tot tipus: d'alimentació, electrònic, electrodomèstics, d'oci inclosos videojocs i joguines, medicaments, etc. puguem trobar-los en català amb total normalitat.

Hoy: Xavi cuenta con tu ayuda

Xavi Reig necesita tu ayuda con esta petición «Parlament de Catalunya: Aconseguir l'etiquetatge també en català de béns de consum, productes d'oci i medicaments.». Únete a Xavi y 365 personas que ya han firmado.