Petición cerrada

Reduir les 91 campanades que hi ha entre les 07:45 i les 8:03 al poble d'Artà

Esta petición ha conseguido 72 firmas

Necessit la teva col·laboració firmant aquesta petició per aturar l'avís per missa diària de dilluns a divendres. Aquests avis consta de 33 campanades fortes i tres de fluixes a les 7:45 del matí, 33 campanades fortes mes a les 8 mes 2 fluixes. Aquestes 71 campanades es sumen als 4 quarts i les 8 campanades que anuncien l'hora del convent, més les 8 campanades que anuncien l'hora a l'església (no deixa de ser curiós que sonin en dos minuts de retard les unes que les altres donant als ciutadans d'Artà les dues percepcions d'hora). Si sumam totes les campanades, tenim que entre les 7:45 a les 8:03 sonen 91 campanades.

S'ha intentat parlar 3 vegades amb els pares franciscans de la TOR. Les dues primeres se'n va tractar de persona intransigent. Es va posar en temes personals meus i em va dir que aprofitàs per ampliar el pobre quòrum que tenien (menys de 5 persones van a aquesta missa diària). La tercera vegada el superior del convent es va defensar dient que hauria de ser l'Ajuntament d'Artà el que aturàs les campanades. Sé que la denúncia s'ha feta per una altra persona a l'Ajuntament, i personalment no vull crear un conflicte institucional que segur que aprofiten.

Com a net d’una terciària que en pau descansi, persona creient (cada vegada m'ho plantej més), extreballador de la casa de l'Església de Mallorca, actual professor a un col·legi religiós podreu entendre que no és un atac religiós si no una mesura per a poder conviure dins el poble d'Artà.

Per això et deman que firmis per reduir les campanades, suprimint l'avís de la missa diària i un dels rellotges.

Hoy: Pere cuenta con tu ayuda

Pere Piris necesita tu ayuda con esta petición «Pares Franciscans de la TOR del Convent d'Artà: Reduir les 91 campanades que hi entre les 07:45 i les 8:03 al poble d'Artà». Únete a Pere y 71 personas que ya han firmado.