Stop NVUSD from CLOSING Harvest Middle School! NO AL CIERRE DE HARVEST!!!

Reasons for signing

Jose Hernandez
Apr 18, 2021
Let us have an opportunity to Reconfigure NVUSD and it's BOT with its closure and let the state take on the responsibility of equity education. Leave Harvest Middle School open!

Clara Mier buoncristiani
Mar 21, 2021
Harvest is a community school, needs to stay Open for the most vulnerable citizens.

Karina Duran
Oct 29, 2020
I grew up going to harvest. It’s a huge part of my childhood and many many others

Maty Navarrete
Matilde navarrete

Juan Ramirez
Oct 20, 2020
This decision needs to be carefully reconsidered. We NEED this school to remain open and become a fundamental part of the next generation of scholars. The students and youth ARE OUR FUTURE!

Martha Claudia Ramirez Flores
Oct 20, 2020
Nuestros hijos necesitan la mejor educación y pienso que Harvest Middle School, se las proporciona. Mi inquietud es porque se construyo un nuevo edificio para River School, cuando ya tenían uno y "además es una escuela con pocos alumnos" y ahora las finanzas no cuadran, no se me hace justo sacrificar a unos niños por otros, hay que ser justos; los estudiantes están molestos, tristes, tienen sentimientos encontrados, independientemente del encierro de la pandemia, no salir de casa, no convivir con sus amigos y maestros, estar encerrados y ahora, con esta mala noticia del cierre, están apunto de explotar. Ojalá y podamos hacer todo lo posible por NO cerrar Harvest Middle School, por el bien de nuestra comunidad. GRACIAS.

Ruth Santer
Oct 18, 2020
It is so important to preserve language immersion programs. They are the best way for students to become fluent in more than one language—a crucial skill in California.

Tami Dalen
Oct 18, 2020
We need this school to remain open!

Perla Marquez
Oct 17, 2020
Closing dual immersion schools is extremely harmful to student learning!

Silvia Avalos
Oct 16, 2020
Necesitamos esta escuela abierta no es justo cerrarla y mandar alos estudiantes a cambiar sus rutinas.