#NotMySonic - Change Sonic's movie design!!!

0 have signed. Let’s get to 500!

Renan Kerdraon
Renan Kerdraon signed this petition

ENGLISH
-----------------------------
The teaser poster of the Sonic Movie has been released, revealing the most horrible Sonic official redesign ever made!

Up until this everyone had reasons to stay optimistic about this movie, but looking at this, most people are disappointed, outraged by it.

Please Paramount, either stop this movie from happenning, or delay it to change the design to fit more the design we all know and love. Just look at Detective Pikachu and how realistic Pokemon are without betraying their iconic design. We would be perfectly okay with modern Sonic with fur. And keep the iconic shoes, not these generic ones!!!!!

FRENCH
----------------------------
Le poster teaser du film Sonic est sorti, nous présentant le plus ignoble redesign officiel de Sonic jamais produit !

Jusqu'à présent, tout le monde avait des raisons de rester optimiste à propos du film, mais avec cette affiche, la plupart des fans sont déçus et scandalisés.

Paramout, arrêtez ce film, ou retardez-le pour changer le design pour quelque chose qui se rapproche plus de celui que nous connaissons. Regardez dans Detective Pikachu, comme tous les Pokémon sont réalistes sans trahir leur design iconique. Modern Sonic avec de la fourrure serait amplement suffisant pour beaucoup d'entre nous. Et gardez les chaussures iconiques, pas ces baskets génériques !!!!

Want to share this petition?