Petición cerrada

PACTE NACIONAL PER LA DECLARACIÓ UNILATERAL D'INDEPENDÈNCIA (DUI)

Esta petición ha conseguido 717 firmas

Aquesta plataforma neix per a tothom, persones i entitats, amb la voluntat explícita d’aconseguir  la república catalana ja i el seu propòsit és única i exclusivament per a exigir que els 72 diputats independentistes facin ús de la seva majoria que el poble els va atorgar al Parlament per a que proposin la DUI, la votin, guanyin i es proclami la República Catalana, fent valdre la seva majoria democràtica.

Hem d'aconseguir no 2000000 sinó 7000000 o 10000000 de signatures, passeu-ho a tothom, amics, familiars, desconeguts, a veure si aconseguim que el PACTE NACIONAL PER LA DECLARACIÓ UNILATERAL D'INDEPENDÈNCIA (DUI) sigui VIRAL de debò. #processisme #independencia #omnium #anc #procesestafa #republicacatalana #dui #referendum #erc #cup #sumate

Si aconseguim un gruix important d'adhesions en aquesta iniciativa, la farem arribar al govern català, al Parlament i allà on sigui necessari.

Hoy: Oriol cuenta con tu ayuda

Oriol Espona necesita tu ayuda con esta petición «PACTE NACIONAL PER LA DECLARACIÓ UNILATERAL D'INDEPENDÈNCIA (DUI)». Únete a Oriol y 716 personas que ya han firmado.