Petition Closed

He's a father of 3 & a hardworking husband. He worked day and night to support his family. Knowing how hard it would be to be away from his family he decided to go work at Odessa Texas hoping for better life for him and his family. He decided that he had to sacrifice something in order to support his family and give them better and bigger things. He thought life would get better, but he was wrong .On March 29 2012, after a long day at work he got arrested by ICE officials, and taken to a Detention Facility in New Mexico. He doesn't deserve to be stuck in that situation, he's a hardworking individual with faith and dreams. The Obama administration said that they would no longer deport people who have no criminal record have been in the U.S for more than ten years. Sign this petition to help Arturo from being deported. We need to let the officials know that the community appreciates his hard work and dedication for the good person that he is.

Él es un padre de 3 y un marido trabajador. Trabajó día y noche para mantener a su familia. Sabiendo lo difícil que sería estar lejos de su familia, decidió ir a trabajar en Odessa Texas, con la esperanza de una vida mejor para él y su familia. Decidió que tenía que sacrificar algo para poder mantener a su familia y darles cosas mejores y más grandes. Él pensaba que la vida iba a mejorar, pero estaba equivocado. El 29 de marzo de 2012, después de una larga jornada de trabajo el fue arrestado por funcionarios del ICE, y llevado a un centro de detención de Nuevo México. Él no merece estar atrapado en esta situación, él es una persona trabajadora, con fe y sueños. El gobierno de Obama dijo que ya no iba a  deportar a personas que no tienen antecedentes penales o an estado en los EE.UU. por más de diez años. Firma esta petición para prevenir la deportacion de Arturo. Tenemos que dejar que los funcionarios sepan que la comunidad aprecia su trabajo y la buena persona que el es.

Letter to
Officiales de ICE / ICE Officials
I just signed the following petition addressed to: Officiales de ICE / ICE Officials.

To keep Arturo Botello from getting deported/

Sincerely,