Ad nap breaks at Nyborg gymnasium / lave middagslur timer på Nyborg gymnasium

0 have signed. Let’s get to 500!
At 500 signatures, this petition is more likely to be featured in recommendations!
Sebastian Rotenberg started this petition to Nyborg Gymnasium

Dansk oversættelse neden under.

Imagine, it's the end of the day, for you. You just had fifth module, and all you want to do is go home and sleep. Unfortunately for you, now is the time for homework, assignments and extracurricular activities. But what if you weren't so tired after fifth? We want to make Nyborg gymnasium implement official nap breaks during the day, for student as well as faculty mental and physical health. Sleeping for a short while during the day while retaining the same amount of school hours will increase productivity greatly, as well as quality of life for all students and teachers.

This petition aims to achieve the following:

1. Inform the administration and Henrik of the unmet needs of attendees and faculty for naps,
  2. Request the implementation of optional nap breaks,
  3. Suggests to convert some spaces to nap space, possibly rooms like A107, as it is not fit for anything in its current state.

We encourage you to share this petition with your classmates, teachers and local political representatives.

Forestil dig, det er slutningen af dagen. Du har lige haft femte modul, og det eneste du gider at lave, er at gå hjem og sove. uheldigvis for dig, så er det nu tid til lektier, afleværinger og fritidsaktiviteter. Men hvad hvis du ikke var så træt efter femte? Vores mål er, at får Nyborg gymnasium til at implementere officielle middagslur pauser i løbet af dagen, for både lærene og elevernes mentale og fysiske velvære. At sove i en kort rum tid i løbet af dagen mens vi beholder mængden af timer og moduler vil øge produktiviteten meget, og livskvaliteten for alle elever og lære.

Denne andragendes mål er følgende:

1. Informer administrationen og Henrik om de umødte behov fra elever og lærer for middagslure,
  2. Anmoder om implementeringen af frivilige middagslurs pauser
  3. Foreslår at konvertere nogle områder til middagslurs områder, for eksempel A107, som ikke rigtigt kan bruges til noget lige nu.

Vi opfordre dig til at dele denne andragende med dine klassekammerater, lærer, og lokal politikerer

0 have signed. Let’s get to 500!