Nova línia de P3 (bolet) a l'escola pública del Masnou pel curs 2018-2019

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 1.500!

Els pares i mares dels alumnes de P3 curs 2018-2019 del Masnou denunciem que un mínim de cinc famílies hem quedat sense plaça pública assignada al nostre poble. Moltes altres famílies han inscrit els seus fills a escoles públiques d’altres municipis o a centres concertats anticipant el que finalment ha succeït, la saturació de l’oferta pública al municipi. A més a més, és preveu un increment de la població infantil del Masnou per la construcció de noves promocions d'habitatges al llarg d'aquest i els propers anys.

El proper curs 2018-2019, les escoles públiques del Masnou treballaran amb ràtios de 25 alumnes o més per classe. És aquesta la escola que volem, el futur que volem per als nostres fills? És aquesta la via per a caminar cap a una escola pública renovada, integradora, capaç d’assumir i gestionar la diversitat i les necessitats dels nostres fills i filles, dels futures membres de la nostra societat?

Així, demanem formalment al Departament d’Ensenyament i a qualsevol entitat que tingui participació en el procés de resolució de la nostra situació que:

- S’obri un bolet de P3 amb caràcter puntual per al curs 2018-2019 a una de les escoles públiques del Masnou (preferiblement al centre que més sol·licituds hagi rebut en aquesta convocatòria). Això permetrà temporalment no només allotjar a les famílies sense plaça sinó millorar les ràtios a tots els centres del municipi.

- Es plantegin en els estaments corresponents les mesures necessàries per garantir la continuïtat de l’oferta pública en els anys successius.

Els pares i mares afectats del Masnou manifestem que no ens conformarem amb portar els nostres fills a una escola concertada (de la qual no en posem en dubte la seva qualitat) o haver de marxar del poble per poder escolaritzar els nostres fills i filles. Per això demanem el recolzament popular per a exercir el dret a l’escola pública per a tothom i a un tracte d’igualtat amb la resta dels nostres conciutadans.

Hoy: Escola cuenta con tu ayuda

Escola Pública El Masnou necesita tu ayuda con esta petición «Nova línia de P3 (bolet) a l'escola pública del Masnou pel curs 2018-2019». Únete a Escola y 1.447 personas que ya han firmado.