NO a un McDonald's a Terrassa

NO a un McDonald's a Terrassa

Esta petición ha conseguido 432 firmas
Alicia Garcia ha iniciado esta petición dirigida a Ajuntament de Terrassa y

La cadena nord-americana de menjar ràpid McDonald's ja ha començat les obres d'un nou restaurant 24 hores a l'entrada de Terrassa (Doré, al costat de l'estació d'autobusos).

A Terrassa estem acostumats a aquest tipus d'invasions corporatives (Mediamarket, Nike, Mercadona, etc.) però ha arribat l'hora de dir PROU.

De què serveixen les campanyes per promoure el comerç local i de proximitat o per combatre la obesitat infantil si permetem que el monstre per excel·lència posi els tentacles al costat de casa nostra? De què serveix gastar tants diners i esforços per construir una societat més conscient, responsable i justa si ens ho carreguem tot amb un HAPPY MEAL?

No cal que tornem a repassar totes les raons per posar de cara la paret a McDonald's, tots les coneixem.

Aquesta recollida de firmes pretén enviar un missatge clar a l'ajuntament, VOLEM UNA CIUTAT QUE FOMENTI EL COMERÇ LOCAL, DE PROXIMITAT I DE QUALITAT. NO VOLEM UN MCDONALD'S A TERRASSA.

Petición cerrada

Esta petición ha conseguido 432 firmas