Petition Closed

esta peticion es para ke paralizen el castor ke hay en vinaroz,hay muchos movimientos sismicos,el ultimo de 4;2 de ayer,cada vez van a mas....IMPORTANT: ELS TERRATRÈMOLS DEL CASTOR. El Projecte Castor fa q tremole el terra de la nostra ciutat. La nit del diumenge 29 vaig sentir per primera vegada un terratrèmol a casa meva. Me va costar entendre el q havia passat fins que els meus amics van començar a comentar-ho pel whatsapp. Se'ns havia mogut el terra a tots!!! Estàvem alucinant!... Lo més GREU de tot és que el fenòmen NO HA SIGUT NATURAL,sino que l'ha provocat la plataforma que tenim dins la mar,lloc en el qual es sitúa l'epicentre (busqueu-ho a internet). LO QUE ESTÀN FENT allà dins ÉS TAN BÈSTIA que fa que es moga el terra a kilòmetres de distància!!! Si ho penses és molt fort! Aixi que,gent,ara ens toca moure a nosaltres. Aquesta cadena SI q s'ha de passar,açò no pot quedar així i prou! Correm la veu i q la gent ho parle. S'han de pendre cartes en l'assumpte per tal de parar animalades d'esta magnitud. ABOLIM entre tots el Projecte Castor.

Letter to
neus sancho llano