Que no s'acabi la cultura en viu al centre de Mataró!!

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 500!

Amb clara voluntat de difondre la cultura a través del teatre, música, poesia i les diferents i variades formes d'expressió d'aquestes, proposem que l'Ajuntament de Mataró estableixi una sèrie de mesures facilitadores per incrementar el nombre dels espais on oferir-la, que siguin sostenibles i harmonitzades amb les necessitats del conjunt de la població. I no posar impediments a locals que porten temps realitzant aquesta tasca de promoció de la cultura amb una programació estable i amb horaris acordats per evitar al màxim molèsties a veins i poder tenir una bona convivència.

Som una ciutat amb una alta densitat creativa i cultural. En aquest sentit, malgrat tot el potencial que existeix, hi ha importants impediments burocràtics i normatius per a l'organització d'esdeveniments d'aquest tipus.

Considerem que la cultura en viu podria constituir, amb la deguda organització i amb el civisme necessari, un element més de promoció i dinamització de Mataró.

És per això que restauradors/es, artistes i ciutadans/es a títol individual demanem a l'Ajuntament de Mataró que utilitzi les eines al seu abast per donar facilitats a la cultura en viu als espais de Mataró.

Hoy: Dani cuenta con tu ayuda

Dani Vilaseca necesita tu ayuda con esta petición «nmorenor@ajmataro.cat: Que no s'acabi la cultura en viu al centre de Mataró!!». Únete a Dani y 203 personas que ya han firmado.