Make level 1 thru 3 raids free in POGO

Reasons for signing

Karen Holack
2 years ago
I agree lower raids should be free

Evan Cutler
2 years ago
This would be more fair to people who cannot afford to waste raid passes on lower level raids.

Linda Terry
2 years ago
I'm signing this because this is the way it should be done. Nobody wants to do these level of raids with others. They want the level 5 raids.

George Schwartz
3 years ago
They need for raid passes

Corbyn Wilkinson
It's tru

colleen Brooks
3 years ago
I believe it be better I am one of these people who have to choose if I do this raid I can’t do the big one if people are there . I love to play on free time . I would love to see raids free on lower levels

Thomas Konkem
Niemand die 1-3 Sterne Raids braucht

Sabine Hart
3 years ago
Ich selber keine LV1-3 mehr mache, da ich nicht einsehen dafür Geld auszugeben. Allerdings wenn sie frei wären viel mehr RAIDs machen würde.

Kamasani Anjaneyulu Reddy
K A REDDY

Sylvie HOULE
3 years ago
Je suis tannée de ne pas pouvoir faire plusieurs raids, car j'ai pris la décision de ne pas dépenser d'argent dans les jeux, nous devrions pouvoir jouer gratuitement lorsque c'est écrit jeu gratuit. Ils peuvent faire de l'argent en vendant des passes, mais que nous puissions en acheter plus de une à la fois, comme c'est le cas pour les œufs, les encens, les leurres et les pokéball. Ce serait bien également d'y avoir plus souvent des boîtes avec pleins d'articles. Mon nom dans Pokémon Go est SylvieH1.