Abaixo-assinado encerrado

Netflix, allows us to fund(crowdfunding) Sense8. #letuscrowdfundingsense8

Este abaixo-assinado conseguiu 44 apoiadores!

1-ENGLISH 2- PORTUGUÊS 3- ESPAÑOL 4- FRANÇAIS 5-SWAHILI 6-ITALIANO 7-SVENSKA 8- NORSK

1- For Netflix(ENGLISH)

We understand that Sense8 was an expensive series, so we want it to let us fund it (Crowdfunding), even if it's a final episode, because we believe the series is very important for its message of love, diversity, respect, Acceptance, understanding and because we love Sense8.

Having a series with a beginning and a half, but without end in your catalog is not attractive for future audiences, for the money you have already invested, it is advantageous to have an end series, can help to recover the investment in the long term.

For fans of Sense8.

We are connected to Kala, Wolgang, Capheus, Lito, Sun, Nomi, will and Riley. They are in trouble, they need our help.

'' Do not give up on him, he would not give up any of us. '' - Wolgang

"The courage.It's contagious "- Capheus

"I see you. I believe in you ... as long as we're together, there's nothing we can not do "- Riley

'' I take everything that I'm feeling, everything that matters to me. I keep everything in my fist and I fight for it. '' - Sun
'' I'm not the sun. I do not know how to use my fists, but that does not mean I do not know how to fight. '' - Kala

''Impossibility is a kiss away from reality. '' Amanita

"I know it's hard for the three of you to understand, I have a relationship with these two men that is not based on threats, control and money." - Daniela

''Your life is either defined by the system.. or by the way you defy the system.'' - Nomi

'' If your dreams are not worth the risk. What is it? '' - Hernando

'' Because I know people are afraid of people who are different from them. And admitting that I'm different and refusing to be something I'm not, it might cost me a career of pretending to be something I'm not, which is kind of crazy if you think about it. But I did. I did. For years, I've lived in the fake world of movie sets, never imagining that one day ... I could be brave enough to do something like that. "- Lito

I know how much it hurts, I know you want to lie here and never get up again, I know because I feel. I can feel. It means that somehow, somewhere you can feel what I feel too. I love you and that's why I can not give up, I love you. '' - Will

2 - Para Netflix(PORTGUÊS)

Nós entendemos que Sense8 era uma série cara, por isto, nós queremos que nos deixa financia-la(Crowdfund), nem que seja um último episódio, porque nós acreditamos que a série é muito importante por sua mensagem de amor, diversidade, respeito, aceitação, compreensão e porque nós amamos Sense8.

Ter uma serie com começo e meio, mas sem fim no seu catálogo não é atrativo para futuras audiências, pelo dinheiro que vocês já investiram, é vantajo a série ter um final, pode ajudar a recuperar o investimento a longo prazo.

Para os fans de Sense8.

Nós estamos conectados à Kala, Wolgang, Capheus, Lito, Sun, Nomi, will and Riley. Eles estão com problemas, eles precisam da nossa ajuda.

‘’Não desista dele, ele não desistiria de nenhum de nós.’’ - Wolgang

“A coragem. Ela é contagiosa” - Capheus

“Eu vejo vocês. Eu acredito em vocês...enquanto nós estivermos juntos, não há nada que não podemos fazer” - Riley

‘’Eu pego tudo o que tudo que eu estou sentindo, tudo que importa para mim. Guardo tudo no meu punho e luto por isso.’’ - Sun

‘’Eu não sou a sun. Eu não sei como usar meus punhos, mas isto não seguinifica que eu não sei como lutar. ‘’- Kala

Escolha é menos sobre o que acontece do que é sobre como nós lidamos com isto.’’ Amanita

‘’Eu sei que é difícil para vocês três entenderem, eu tenho um relacionamento com esses dois homens que não se basea em ameaças, controle e dinheiro.’’ - Daniela

‘’Sua vida é definida pelo sistema, ou pela forma que você desafia o sistema.’’- Nomi

‘’Se seus sonhos não valem o risco. O que vale?’’ - Hernando

‘’Porque eu sei que as pessoas tem medo de pessoas que são diferentes delas. E admitindo que eu sou diferente e me recusando a ser uma coisa que eu não sou, talvez me custe uma carreira de fingir ser coisa que eu não sou, o que é um tanto louco se você pensar sobre isto. Mas eu fiz. Eu fiz. Por anos, eu vivi no falso mundo dos sets de cinema, nunca imaginando que um dia… Eu poderia ser corajoso o suficente para fazer alguma coisa como está.’’ - Lito

Eu sei o quanto dói, eu sei que você quer deitar aqui e nunca se levantar novamente, eu sei porque eu sinto. Eu posso sentir. Isso significa que de alguma forma, em algum lugar você consegue sentir o que eu sinto também. Eu te amo e é por isso que eu não consigo desistir, eu te amo. - Will

3 - Para Netflix(ESPAÑOL)

Entendemos que Sense8 era una serie cara, por eso, queremos que nos dejan financiarla (Crowdfund), ni que sea un último episodio, porque creemos que la serie es muy importante por su mensaje de amor, diversidad, respeto, Aceptación, comprensión y porque amamos a Sense8.

Una serie con comienzo y medio, pero sin fin en su catálogo no es atractivo para futuras audiencias, por el dinero que ustedes ya invirtieron, es ventajoso la serie tener un final, puede ayudar a recuperar la inversión a largo plazo.

Para los fans de Sense8.

Estamos conectados a Kala, Wolgang, Capheus, Lito, Sun, Nomi, will y Riley. Ellos tienen problemas, ellos necesitan nuestra ayuda.

"No te desista de él, él no desistiría de ninguno de nosotros." - Wolgang

"El coraje. Ella es contagiosa "- Capheus

"Yo los veo. Yo creo en ustedes ... mientras estamos juntos, no hay nada que no podemos hacer "- Riley

"Yo tomo todo lo que estoy sintiendo, todo lo que me importa. Guardo todo en mi puño y luto por eso. '' - Sun

"Yo no soy la sun. No sé cómo usar mis puños, pero esto no sigue que no sé cómo luchar. '' - Kala

La elección es menos sobre lo que pasa de lo que es sobre cómo tratamos con esto. '' Amanita

"Sé que es difícil para ustedes tres entender, tengo una relación con esos dos hombres que no se basa en amenazas, control y dinero." - Daniela

'' Su vida es definida por el sistema, o por la forma que usted desafía el sistema .''- Nomi

"Si sus sueños no valen el riesgo. Qué vale? '' - Hernando

"Porque sé que la gente tiene miedo de personas que son diferentes de ellas. Y admitiendo que soy diferente y rechazándome a ser una cosa que no soy, tal vez me cueste una carrera de fingir ser cosa que no soy, lo que es un poco loco si usted piensa en esto. Pero lo hice. Yo hice. Por años, he vivido en el falso mundo de los sets de cine, nunca imaginando que un día ... Yo podría ser valiente el sujetador para hacer algo como está. '' - Lito

Sé cuánto duele, sé que usted quiere acostarse aquí y nunca levantarse de nuevo, sé por qué me siento. Puedo sentir. Esto significa que de alguna manera, en algún lugar usted puede sentir lo que siento también. Te amo y es por eso que no puedo renunciar, te amo. - Will

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

4 - pour Netflix(FRANÇAIS)

Nous comprenons que Sense8 était une série coûteuse, donc, nous voulons nous laisser finançons (Crowdfund), ou il est un dernier épisode, parce que nous croyons que la série est très important pour son message d'amour, la diversité, le respect, l'acceptation, la compréhension, et parce que nous aimons Sense8.

Avoir une série avec un début et au milieu, mais sans fin dans son catalogue est pas attrayant pour les audiences à venir, pour l'argent que vous avez investi, est vantajo la série ont une fin, il peut aider à rétablir l'investissement à long terme.

Pour les fans de Sense8.

Nous sommes connectés à Kala, Wolfgang, Capheus, Lito, Soleil, Nomi, la volonté et Riley. Ils sont en difficulté, ils ont besoin de notre aide.

« » Ne pas renoncer à lui, il ne renoncerait pas à aucun d'entre nous. « » - Wolfgang

« Courage. Il est contagieux « - Capheus

« Je vous vois. Je crois en toi ... aussi longtemps que nous sommes ensemble, il n'y a rien que nous ne pouvons pas faire « - Riley

«Je reçois tout ce que je me sens, tout ce qui compte pour moi. Je garde tout dans mon poing et se battre pour elle. « » - Sun

« » Je ne suis pas le soleil. Je ne sais pas comment utiliser mes poings, mais cela ne seguinifica pas que je ne sais pas comment se battre. '' - Kala
Le choix est moins sur ce qui se passe qu'il est sur la façon dont nous traitons avec elle. « » Amanita

« » Je sais qu'il est difficile de vous comprendre trois, j'ai une relation avec ces deux hommes qui n'ont pas les menaces BASEA, le contrôle et l'argent. « » - Daniela

« » Votre vie est définie par le système, ou la forme que vous contestez le système .''- Nomi

« » Si vos rêves ne valent pas le risque. Ce qui compte « » - Hernando

« » Parce que je sais que les gens ont peur des gens qui sont différents d'eux. Et en admettant que je suis différent et en refusant d'être quelque chose que je ne suis pas, peut-être me coûter une carrière de faire semblant d'être quelque chose que je ne suis pas, ce qui est fou, donc si vous pensez à ce sujet. Mais je l'ai fait. Je l'ai fait. Pendant des années, je vivais dans le monde faux d'ensembles de films, jamais imaginer qu'un jour ... je pourrais être suficente courageux pour faire quelque chose comme il est « » -. Lito

Je sais à quel point ça fait mal, je sais que vous voulez poser ici et ne me lève à nouveau, je sais pourquoi je me sens. Je peux sentir. Cela signifie que quelque part, quelque part, vous pouvez ressentir ce que je ressens aussi. Je t'aime et c'est la raison pour laquelle je ne peux pas abandonner, Je t'aime. - Est-ce

5 - kwa Netflix(SWAHILI)

Tunafahamu kwamba Sense8 mara mfululizo ghali, kwa hiyo, tunataka hebu fedha yake (Crowdfund), au ni sehemu ya mwisho, kwa sababu tunaamini kwamba mfululizo ni muhimu sana kwa ujumbe wake wa upendo, utofauti, heshima, kukubalika, uelewa, na kwa sababu tunapenda Sense8.

Kuwa mfululizo na mwanzo na kati, lakini kutokuwa na mwisho katika orodha yake ni si ya kuvutia kwa ajili ya mikutano ya baadaye, kwa pesa kuwa imewekeza, ni vantajo mfululizo na mwisho, inaweza kusaidia kurejesha uwekezaji wa muda mrefu.

Kwa mashabiki wa Sense8.

Sisi ni kushikamana na Kala, Wolfgang, Capheus, Lito, Sun, Nomi, mapenzi na Riley. Wao ni katika matatizo, wanahitaji msaada wetu.

'' Usikate tamaa juu yake, hakutaka kuacha yoyote ya sisi. '' - Wolfgang

"Ujasiri. Ni kuambukiza "- Capheus

"Mimi kukuona. Naamini katika wewe ... muda mrefu kama sisi ni pamoja, kuna kitu tunaweza kufanya "- Riley

'' Mimi kupata kila kitu kila najisikia, mambo ambayo yote kwangu. I kuweka kila kitu katika ngumi yangu na kupambana kwa ajili yake '' -. Sun

'' Mimi si jua. Sijui jinsi ya kutumia ngumi yangu, lakini hii haina seguinifica Sijui jinsi ya kupigana. '' - Kala
Choice ni chini kuhusu kinachotokea kuliko ilivyo kuhusu jinsi ya kukabiliana nayo. '' Amanita

'' Najua ni vigumu kuelewa wewe tatu, nina uhusiano na watu hawa wawili ambao hawakuwa baseA vitisho, kudhibiti na fedha. '' - Daniela

'' Maisha yako ni inavyoelezwa na mfumo, au sura kwamba changamoto mfumo .''- Nomi

'' Kama ndoto yako ni si thamani ya hatari. Nini makosa '' - Hernando

'' Kwa sababu najua watu ni hofu ya watu ambao ni tofauti na yao. Na kukubali kwamba mimi nina tofauti na kukataa kuwa kitu mimi si, labda itanigharimu kazi ya kujifanya kuwa kitu mimi si, ambayo ni mambo hivyo kama kufikiri juu yake. Lakini mimi hivyo. Nilifanya. Kwa miaka mingi, mimi aliishi katika ulimwengu wa uongo wa seti filamu, kamwe kufikiria kwamba siku moja ... mimi naweza kuwa na ujasiri wa suficente kufanya kitu kama ni '' -. Lito

Najua ni kiasi gani ni machungu, najua unataka kuweka hapa na kamwe kupata tena, najua kwa nini mimi kuhisi. Siwezi kuhisi. Hii ina maana kwamba kwa namna fulani, mahali fulani unaweza kuhisi nini Najisikia sana. Nakupenda na hii ndiyo sababu siwezi kuacha, Ninakupenda. - Je,

6 - per Netflix(ITALIANO)

Sappiamo che era un Sense8 serie costosa, pertanto, vogliamo farci finanziare esso (Crowdfund), o si tratta di un ultimo episodio, perché crediamo che la serie è molto importante per il suo messaggio di amore, la diversità, il rispetto, accettazione, comprensione e perché amiamo Sense8.

Avere una serie con un inizio e mezzo, ma senza fine nel suo catalogo non è attraente per le udienze future, per i soldi che hai investito, è vantajo della serie hanno una fine, essa può aiutare a ripristinare gli investimenti a lungo termine.

Per gli appassionati di Sense8.

Abbiamo entrato in contatto con Kala, Wolfgang, Capheus, Lito, Sole, Nomi, volontà e Riley. Essi sono in difficoltà, hanno bisogno del nostro aiuto.

'' Non rinunciare a lui, non avrebbe rinunciare a nessuna di noi. '' - Wolfgang

"Coraggio. E 'contagiosa "- Capheus

"Vedo che. Io credo in te ... fintanto che siamo insieme, non c'è niente che non possiamo fare "- Riley

'' Ho tutto tutto quello che sento, tutto ciò che conta per me. Tengo tutto nel mio pugno e lottare per essa '' -. Sun

'' Io non sono sole. Non so come usare i pugni, ma questo non seguinifica Non so come combattere. '' - Kala
La scelta è meno di quello che succede che si tratta di come ci occupiamo con esso. '' Amanita

'' So che è difficile da capire voi tre, ho un rapporto con questi due uomini che non hanno baseA minacce, il controllo e il denaro. '' - Daniela

'' La tua vita è definita dal sistema, o la forma che si sfida il sistema .''- Nomi

'' Se i vostri sogni non valgono il rischio. Ciò che conta '' - Hernando

'' Perché so che le persone hanno paura di persone che sono diversi da loro. E ammettendo che io sono diverso e rifiutando di essere qualcosa che non sono, forse mi è costato una carriera di fingere di essere qualcosa che non sono, che è pazzo, quindi se ci pensate. Ma l'ho fatto. L'ho fatto. Per anni, ho vissuto nel falso mondo di set cinematografici, mai immaginando che un giorno ... potrei essere suficente il coraggio di fare qualcosa in quanto è '' -. Lito

So quanto fa male, lo so che vuole porre qui e mai ottenere di nuovo, lo so perché mi sento. Posso sentire. Ciò significa che in qualche modo, da qualche parte si può sentire quello che sento troppo. Io vi amo e questo è il motivo per cui non posso rinunciare, ti amo. - Will

7 - för Netflix(SVENSKA)

Vi förstår att Sense8 var en dyr serie, därför vill vi att låta oss att finansiera det (Crowdfund), eller om det är en sista avsnittet, eftersom vi tror att serien är mycket viktigt för dess budskap om kärlek, mångfald, respekt, acceptans, förståelse, och eftersom vi älskar Sense8.

Ha en serie med en början och mitten, men oändliga i sin katalog är inte attraktivt för framtida utfrågningar, för de pengar du har investerat är vantajo serien har ett slut, kan det hjälpa till att återställa långsiktig investering.

För fans av Sense8.
Vi är sammankopplad med Kala, Wolfgang, Capheus, Lito, Sun, Nomi, vilja och Riley. De är i trubbel, de behöver vår hjälp.

'' Ge inte upp på honom, att han inte skulle ge upp någon av oss. '' - Wolfgang
"Mod. Det smittar "- Capheus

"Jag ser dig. Jag tror på dig ... så länge vi är tillsammans, det finns inget vi kan inte göra "- Riley

'' Jag får allting jag känner, allt som betyder något för mig. Jag håller allt i min näve och kämpa för det '' -. Sun

'' Jag är inte solen. Jag vet inte hur man använder mina nävar, men det betyder inte seguinifica jag vet inte hur man slåss. '' - Kala
Valet är mindre om vad som händer än det handlar om hur vi handskas med det. '' Amanita

'' Jag vet att det är svårt att förstå dig tre, jag har en relation med dessa två män som inte baseA hot, kontroll och pengar. '' - Daniela

'' Ditt liv definieras av systemet, eller den form som du utmana systemet .''- Nomi

'' Om dina drömmar är inte värt risken. Vad som räknas '' - Hernando

'' Eftersom jag vet att människor är rädda för människor som skiljer sig från dem. Och erkänna att jag är annorlunda och vägrar att vara något jag inte, kanske kostat mig en karriär låtsas vara något jag inte är, som är galen så om du tänker på det. Men jag gjorde det. Jag gjorde det. För år bodde jag i den falska värld filmuppsättningar, aldrig föreställa sig att en dag ... jag kunde vara modig suficente att göra något som det är '' -. Lito

Jag vet hur mycket det gör ont, jag vet att du vill lägga här och aldrig komma upp igen, jag vet varför jag känner. Jag kan känna. Detta innebär att på något sätt, någonstans du kan känna vad jag känner för. Jag älskar dig och det är därför jag inte kan ge upp, jag älskar dig. - Kommer

8 - for Netflix(NORSK)

Vi forstår at Sense8 var en dyr serie, derfor ønsker vi å la oss finansiere det (Crowdfund), eller det er en siste episode, fordi vi mener at serien er svært viktig for sitt budskap om kjærlighet, mangfold, respekt, aksept, forståelse, og fordi vi elsker Sense8.

Ha en serie med en begynnelse og sentralt, men uendelige i katalogen sin er ikke attraktivt for fremtidige høringer, for de pengene du har investert, er vantajo serien har en slutt, kan det bidra til å gjenopprette langsiktig investering.

For fans av Sense8.

Vi er koblet til Kala, Wolfgang, Capheus, Lito, Sun, Nomi, vilje og Riley. De er i trøbbel, de trenger vår hjelp.

'' Ikke gi opp på ham, han ville ikke gi opp noen av oss. '' - Wolfgang
"Courage. Det er smittsomt "- Capheus

"Jeg ser deg. Jeg tror på deg ... så lenge vi er sammen, er det ingenting vi kan ikke gjøre "- Riley

'' Jeg får alt alt jeg føler, er alt som betyr noe for meg. Jeg holder alt i neven og kjempe for det '' -. Sun

'' Jeg er ikke solen. Jeg vet ikke hvordan de skal bruke nevene, men dette betyr ikke seguinifica Jeg vet ikke hvordan man skal bekjempe. '' - Kala
Valget er mindre om hva som skjer enn det handler om hvordan vi håndterer den. '' Amanita

'' Jeg vet det er vanskelig å forstå deg tre, jeg har et forhold til disse to mennene som ikke gjorde det baseA trusler, kontroll og penger. '' - Daniela

'' Ditt liv er definert av systemet, eller den formen som du utfordre systemet .''- Nomi

'' Hvis drømmene dine er ikke verdt risikoen. Det som teller '' - Hernando

'' Fordi jeg vet at folk er redde for folk som er annerledes enn dem. Og innrømme at jeg er annerledes og nekter å være noe jeg ikke er, kanskje koste meg en karriere av å late som noe jeg ikke er, som er gal, så hvis du tenker over det. Men jeg gjorde det. Jeg gjorde. For årene jeg bodde i den falske verden av film sett, aldri tenke at en dag ... Jeg kunne være modig suficente å gjøre noe som det er '' -. Lito

Jeg vet hvor vondt det er, jeg vet at du vil legge her og aldri komme opp igjen, jeg vet ikke hvorfor jeg føler. Jeg kan føle. Dette betyr at en eller annen måte, et sted du kan føle det jeg føler for. Jeg elsker deg, og det er derfor jeg ikke kan gi opp, jeg elsker deg. - Vil

Hoje: Morpheus está contando com você!

Morpheus V 451 precisa do seu apoio na petição «Netflix, allows us to fund(crowdfunding) Sense8. Netflix, permita-nos financiar Sense8. #letuscrowndfundingsense8». Junte-se agora a Morpheus e mais 43 apoiadores.