Risking our lives to save yours - keep hospital staff awake and working! #food2fightcorona

0 haben unterschrieben. Nächstes Ziel: 500.

We, the staff at the University Hospital of Zurich and the associated Children's Hospital of Zurich, are currently preparing for one of the greatest health crises of the century - extra hours, lack of compensation time, huge mental and physical exhaustion, high risk of infection with the virus for us and our families.

It is our great honor to serve and save as many people as possible - however we need your help doing that.

To keep us on our best performance it's essential for us to stay healthy and awake.

Our appeal goes towards the biggest food companies in Switzerland - to provide hospital staff with free essentials 24/7 to keep the hospital running and to help us do the work that we are here to do.

To make it short: Free coffee and cold beverages, power bars, fruit and vegetables, snacks to go

------------------------------------------------------

Wir, die Mitarbeiter des Universitätsspitals Zürich sowie des Kinderspitals Zürich bereiten uns derzeit auf eine der grössten medizinischen Herausforderungen des Jahrhunderts vor - Überstunden, Wegfall von Kompensationszeit, hohe mentale und körperliche Belastung, hohes Ansteckungsrisiko für uns und unsere Familien

Unser selbstverständliches Ziel ist es, so vielen Menschen wie möglich zu helfen - aber dafür benötigen wir Ihre Hilfe.

Um unsere Bestleistung zu erbringen, ist es essentiell, dass wir selbst gesund bleiben.

Unsere Aufforderung geht entsprechend an die grössten und einflussreichsten Lebensmittelkonzerne der Schweiz - wir wollen, dass gesamthaft alle Spitalmitarbeiter/innen 24h/d mit kostenlosen Lebensmitteln und Getränken versorgt werden.

Um es kurz zu machen: Kaffee, Kaltgetränke, Snacks, Obst und Gemüse für alle.

#nestle #starbucksswitzerland #nespresso #unileverswitzerland #migros #coop #danone

#coronacrisis #hospitalstaff #usz #kispi #stayingstrong #savinglives #help2heal #freefoodforhealthcareworkers #standtogether #dontclapyourhands

#food2fightcorona