Verhoog maximale schotkracht voor CQB

0 have signed. Let’s get to 100!
At 100 signatures, this petition is more likely to be featured in recommendations!
Jacco Pouw started this petition to NABV

Wat is het probleem?
Vanaf 2019 wil de NABV de maximale schotkracht voor CQB verlagen naar 0,9 Joules met bb's van 0,30 gram, dit vertaald ongeveer naar ±310FPS, dit is een verlaging van meer dan 50FPS!

Over heel Nederland spenderen duizenden mensen per weekend hun vrije tijd aan Airsoft, om hiermaximaal van te kunnen genieten upgraden mensen vaak hun replica, dit kost enorm veel geld, en nog veel meer tijd. In de replica van de gemiddelde speler zit zoveel geld, tijd en liefde dit is onbeschrijfelijk. Nieuwe regels betekend nieuwe replica's of het aanpassen van een replica die eerder al perfect was. Voor HPA spelers is zelfs de kans dat de engine niet eens kan presteren onder deze lage druk, dit gaat al snel over een replica van €1500!

Airsoft en CQB Airsoft word elke dag groter, meer geliefd en gewaardeerd... het zou toch zonde zijn als door een dergelijk regel velden moeten stoppen, aanpassen, alle uren die airsofters in competitief Airsoft stoppen om het zelf maar te regelen dat er toffe competities komen voor niks is geweest, al het geld wat ondernemingen in nieuwe velden e.d. stoppen nu moet veranderen, en voor ons spelers: al het geld en tijd wat in je replica zit voor niks is geweest

Wat kan de NABV doen om het op te lossen?
Verhoog de schotkracht voor CQB en stel het gelijk met de "Assault" klasse op 1,2J met een minimale engagement distance van 5m, OF een minimale engagement distance van 0m met verplichte full face protection

0 have signed. Let’s get to 100!