0 have signed. Let’s get to 2,500!

Wij willen het Nationaal Verbond Van Frituristen vragen om ons te helpen/steunen door de Belgische frituristen aan te sporen hun frietjes in plantaardige olie/vet te bakken, en ervoor te zorgen dat er een minimum aantal plantaardige/veganistische snacks in alle Belgische frituren worden aangeboden. We denken daarbij o.a. aan merken zoals 'SO FINE', en aan de veganistische producten van 'de Vegetarische Slager.' Voor een veganistische kaasburger kunnen er de plantaardige kazen van het merk 'Wilmersburger' gebruikt worden. https://www.sofine.eu/ontdek-onze-vriendelijke-producten/ https://www.devegetarischeslager.nl/webshop/de-vegetarische-slager/vegan https://www.wilmersburger.de/nl Want onder de veganisten, vegetariërs en mensen met een lactose-intolerantie zijn er ook veel mensen die eens graag naar de frituur willen gaan. 2018 is sowieso al uitgeroepen tot het jaar waarin vegan food volledig mainstream zal worden. Wij rekenen op jullie! :-)

Today: Stijn is counting on you

Stijn Polleunis needs your help with “Nationaal verbond van frituristen: Wij willen meer plantaardig gebakken frietjes & vegan snacks in de Belgische frituren.”. Join Stijn and 1,537 supporters today.