Postpone the Reopening date for Namaste Charter School

0 have signed. Let’s get to 100!
At 100 signatures, this petition is more likely to be featured in recommendations!
Organization of Namaste Educators started this petition to Namaste Charter School Administration

Dear Namaste Charter School community,

We would all love it if we could return to in-person learning, but it is not safe right now.

Although some Namaste teachers and staff have been able to get the first round of the vaccine, many more teachers and staff members have not been able to get an appointment to receive the first round of the vaccine.

The current start date for teachers is February 16, 2021. This date does not allow enough time for teachers and staff to be properly vaccinated. We are asking the  Administration at Namaste to postpone the reopening date so that teachers and staff can have enough time to get the vaccine.

We are asking you to sign this petition to show support your for postponing the reopening date for the health and wellness of all Namaste teachers, staff and students.

Estimada comunidad de Namaste Charter School,

A todos nos encantaría poder volver al aprendizaje en persona, pero no es seguro en este momento.

Aunque algunos maestros y personal de Namaste han podido recibir la primera ronda de la vacuna, muchos más maestros y personal no han podido obtener una cita para recibir la primera ronda de la vacuna.

La fecha de inicio actual para los maestros es el 16 de febrero de 2021. Esta fecha no da suficiente tiempo para que los maestros y el personal estén debidamente vacunados. Le pedimos a la Administración de Namaste que posponga la fecha de reapertura para que los maestros y el personal tengan tiempo suficiente para vacunarse.

Le pedimos que firme esta petición para mostrar su apoyo a posponer la fecha de reapertura para la salud y el bienestar de todos los maestros, personal y estudiantes de Namaste.

0 have signed. Let’s get to 100!