to have new episodes of teen wolf✨

0 hanno firmato. Arriviamo a 200.
zoila solano ha lanciato questa petizione e l'ha diretta a MTV e a

english: we would like to have new episodes of TEEN WOLF as all the actors who play the characters in the series have agreed that if they ask them to do another season they will accept! So now let's just convince MTV! we can solve this problem! We are the ones who gave him fame and now we expect more episodes! If we win we will be able to continue our series quietly with the most loved characters and also with the most loved actors! This is not just a series and also a family. this cause even if it seems trivial but it is important both for me and for the other teen wolf lovers, this series teaches us many things. Makes you feel in a parallel place Makes you feel part of history, please sign this petition !! Thank you very much if you do

italo: vorremmo avere nuovi episodi di TEEN WOLF poiché tutti gli attori che interpretano i personaggi della serie hanno concordato che se chiedono loro di fare un'altra stagione, accetteranno! Quindi ora convinciamo solo MTV! possiamo risolvere questo problema! Siamo quelli che gli hanno dato la fama e ora ci aspettiamo più episodi! Se vinciamo potremo continuare tranquillamente la nostra serie con i personaggi più amati e anche con gli attori più amati! Questa non è solo una serie e anche una famiglia. questo perchè anche se sembra banale ma è importante sia per me che per gli altri teen wolf amanti, questa serie ci insegna tante cose. Ti fa sentire in un posto parallelo Ti fa sentire parte della storia, per favore firma questa petizione !! Grazie mille se lo fai

0 hanno firmato. Arriviamo a 200.