Accès à la plage Danford lake - Danford lake beach access

0 have signed. Let’s get to 1,000!
At 1,000 signatures, this petition is more likely to be featured in recommendations!
Jesse Molyneaux started this petition to MRC Vallée de la Gatineau and

This petition was created to make all residents, visitors and taxpayers of Kazabazua voice heard. Danford lake is situated in the small community of Kazabazua. Generations and generations have been using the beach for water access on this lake for recreational activities with their friends and families. Recently, a gate was installed on this beach to revoque the community access to this public lake. The injustice of this action should be heard loud and clear. We must find a way to make the beach on big Danford Lake accessible to all again.

Please show your support and sign this petition! We need your help.

*****

Cette pétition a été créée pour faire entendre la voix des résidents, visiteurs et payeurs de taxes de la municipalité de Kazabazua. La plage du grand Danford lake est situé dans la municipalité de Kazabazua. De génération en génération, la communauté a utilisé la plage comme accès au lac pour des activités récréatives. Récemment, une barrière a été installée pour contrôler et limiter l'accès des résidents de la communauté au lac.  Nous faisons face à une injustice ou l'accès au lac nous a été retirée et nous devons trouver un moyen de rendre à nouveau accessible la plage du grand Danford lake.

Svp montrez votre support et signez cette pétition! Nous avons besoin de votre aide.

0 have signed. Let’s get to 1,000!