The Pledge of Allegiance in Different Languages at PUMS

0 have signed. Let’s get to 100!
At 100 signatures, this petition is more likely to be featured in recommendations!
Julia :) started this petition to Principal Mr. Burr and

Hello everyone, a few of my friends and I would like to make PUMS (Princeton Unified Middle School, the public middle school) a place that is more diverse and has more cultural and racial representation. We would like to have the Pledge of Allegiance in English (On Mondays), Spanish (Tuesdays), French (Wednesdays), Mandarin (Thursdays), and any student or staff's language (Fridays). We hope to make posters of the pledge of allegiance in English, Spanish, French, and Mandarin to put up in all the classrooms, along with the pronunciations. We want people in Princeton who will go to this school or have connections to this school feel represented. At me and my friends' old school, Community Park Elementary School, we were in the Dual Language Immersion program. This is where we had half the day in English and half the day in Spanish. At Community Park, the pledge of allegiance was in Spanish every other day. I was happy about this because I am mostly Hispanic and I felt that people understood my culture. We would like this to happen in PUMS because everyone in the school should know at least one of these languages and be exposed to other languages other than their own. Thank you all for reading this and I hope you sign this for more diversity!

Hola a todos, a algunos de mis amigos y a mí nos gustaría hacer de PUMS (Princeton Unified Middle School, la escuela secundaria pública) un lugar que sea más diverso y tenga más representación cultural y racial. Nos gustaría tener el Juramento a la Bandera en inglés (los lunes), español (martes), francés (miércoles), mandarín (jueves) y el idioma de cualquier estudiante o personal (viernes). Esperamos hacer carteles del juramento de lealtad en inglés, español, francés y mandarín para colocar en todas las aulas, junto con las pronunciaciones. Queremos que las personas de Princeton que vayan a esta escuela o que tengan conexiones con esta se sientan representadas. En la vieja escuela de mis amigos y yo, Community Park Elementary School, estábamos en el programa de inmersión en dos idiomas. Aquí es donde teníamos la mitad del día en inglés y la mitad del día en español. En Community Park, el juramento de lealtad fue en español cada dos días. Estaba feliz por esto porque soy mayoritariamente hispano y sentí que la gente entendía mi cultura. Nos gustaría que esto sucediera en PUMS porque todos en la escuela deberían saber al menos uno de estos idiomas y estar expuestos a otros idiomas distintos al suyo. ¡Gracias a todos por leer esto y espero que lo firmen para una mayor diversidad!

0 have signed. Let’s get to 100!