Muestra de soporte a Mossos d'Esquadra por su actuación durante el 1-O

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 200!


El dia 1 d'octubre, el cos dels Mossos d'Esquadra, sota la direcció del Major Trapero, va donar una lliçó de professionalitat i feina ben feta sense fer ús de la força davant ciutadans que pacíficament volien exercir els seus drets.
Mentre ells seguint les ordres del Tribunal de Justícia varen requisar urnes a 600 centres de votació, altres cossos de seguretat mitjançant la violència varen tancar 92.
No hem de permetre que siguin castigats i/o penalitzats pel govern central i els tribunals.
Recollim tantes signatures com podem per donar-los el nostre suport.

Amb aquesta recollida també volem que els Mossos sapigueu que teniu al vostre costat al poble català i a tota aquesta bona gent d'Espanya i el món sencer que durant aquests dies ha mostrat el seu rebuig a les violentes imatges i situacions viscudes.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

El día 1 de octubre, el cuerpo de los Mossos d'Esquadra, bajo la dirección del Mayor Trapero, dio una lección de profesionalidad y trabajo muy bien hecho sin hacer uso de la fuerza ante ciudadanos que pacíficamente querían ejercer sus derechos.
Mientras ellos siguiendo las órdenes del Tribunal de Justicia requisaron urnas en 600 centros de votación, otros cuerpos de seguridad mediante la violencia cerraron 92.
No tenemos que permitir que sean castigados y/o penalizados por el gobierno central y los tribunales.
Recojamos tantas firmas como podamos para darles nuestro apoyo.

Con esta recogida también queremos que los Mozos sepáis que tenéis a vuestro lado al pueblo catalán y a toda esta buena gente de España y el mundo entero que durante estos días ha mostrado su rechazo a las violentas imágenes y situaciones vividas.



Hoy: SANTS per La Justícia cuenta con tu ayuda

SANTS per La Justícia necesita tu ayuda con esta petición «Mossos d'Esquadra: Muestra de soporte a Mossos d'Esquadra por su actuación durante el 1-O». Únete a SANTS per La Justícia y 130 personas que ya han firmado.