90 Day Mortgage & Rent Relief - (Commercial and Residential) - Tenant/Landlord Forgiveness

0 have signed. Let’s get to 1,000,000!

Maria Falsetto
Maria Falsetto signed this petition

We, the People, call on our elected leaders to enact a three-month (90 Day) STOP on all payments for office leases, business leases, home rental units, business rental units, home and business mortgages, and auto loans in the form of AUTOMATIC RELIEF (no paperwork).

Employers need immediate relief from commercial leases. Landlords and homeowners need immediate assistance from mortgages. Basically, tenants need relief from paying rent, and landlords need relief from paying mortgages.

This Petition is providing temporary relief of all payments, through a three-month moratorium, or any other means that can provide immediate assistance to business owners, employers, homeowners, landlords, and tenants that is not a repayment loan.

We are asking that all mortgages, on all commercial and residential property, be credited with three-months (3) of monthly payments, with an effective date of April 1, 2020, as a means to immediate relief without causing irreparable harm to both the landlord and the tenant. Any monies already paid will be credited towards the mortgage.

We want the AUTOMATIC relief to be paid directly to the loan services companies, without any action required by the landlord and homeowner. The professionals at loan servicing companies and private lenders collect the funds by filing the forms with the government in bulk.

Create a relief fund for landlords and lenders to cover the lost rental income and mortgage payments they would have received.

In Spanish - En español

Nosotros, el Pueblo, pedimos a nuestros líderes electos que promulguen una PARADA de tres meses (90 días) en todos los pagos de arrendamientos de oficinas, arrendamientos comerciales, unidades de alquiler de viviendas, unidades de alquiler de negocios, hipotecas de viviendas y negocios, y préstamos para automóviles en la forma de ALIVIO AUTOMÁTICO (sin papeleo).

Los empleadores necesitan un alivio inmediato de los arrendamientos comerciales. Los propietarios y propietarios de viviendas necesitan asistencia inmediata de las hipotecas. Básicamente, los inquilinos necesitan ayuda para pagar el alquiler y los propietarios necesitan ayuda para pagar las hipotecas.

Esta petición proporciona alivio temporal de todos los pagos, a través de una moratoria de tres meses, o cualquier otro medio que pueda proporcionar asistencia inmediata a los propietarios de negocios, empleadores, propietarios de viviendas, propietarios e inquilinos que no sea un préstamo de reembolso.

Solicitamos que todas las hipotecas, en todas las propiedades comerciales y residenciales, se acrediten con tres meses (3) de pagos mensuales, con una fecha efectiva del 1 de abril de 2020, como un medio de alivio inmediato sin causar daños irreparables a ambos arrendador y el inquilino. Cualquier dinero ya pagado se acreditará a la hipoteca.

Queremos que el alivio AUTOMÁTICO se pague directamente a las compañías de servicios de préstamo, sin ninguna acción requerida por el propietario y el propietario. Los profesionales de las empresas de servicios de préstamos y los prestamistas privados recaudan fondos mediante la presentación de formularios al gobierno a granel.

Cree un fondo de ayuda para los propietarios y prestamistas para cubrir los ingresos de alquiler perdidos y los pagos de hipoteca que habrían recibido.