RETIRAR DUNAS DA PRAIA DE LAXE XA !!

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 1500!
Con 1500 firmas, es más probable que esta petición sea publicada en los medios de comunicación locales

A praia de Laxe, despois da construcción da prolongación do dique, cambiou por completo a sua fisonomía  e hoxe acumula dunas dunha altura descomunal que provocan que desde a parte baixa do paseo marítimo non se poida ver o mar, a area invade constantemente o paseo marítimo, e, o peor de todo, graves e contínuos problemas de inundacións no mesmo porque a acumulación de area provoca taponamentos nas saídas de auga.

A cidadanía de Laxe, de xeito unánime, quere que esta situación se revirta o antes posible, polo que solicitamos ao Ministerio para la Transición Ecológica que inste de xeito urxente á Dirección General de Sostenibilidad de la Costa y del Mar en Galicia á retirada das dunas da parte baixa do paseo marítimo de Laxe  e ao correspondente rebaixe da cantidade de area acumulada para aliviar as saidas de pluviais e ao traslado de dita area á zona do Cabo da Area que é de onde o mar a retira.

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 1500!