Victoria

INDULTO PARA MANUEL MARTINEZ LUSTRES

¡La petición ha conseguido su objetivo gracias a 2.003 firmas!

Manuel de Talelo, un pai e veciño bo e xeneroso  foi condenado pola Audiencia Provincial de A Coruña a tres años de prisión por agresión no 2013 a un dos furtivos protagonista de múltiples disturbios na Reserva Mariña dos Miñarzos - Lira.

Os danos causados xa foron reparados económicamente no seu día por Manuel, a súa entrada no cárcere non aporta ningún beneficio, separa unha familia totalmente integrada e moi querida e provoca un perxuizo irreparable tanto para a familia como para tódolos veciños e amigos que o coñecemos e apreciamos.

A petición de indulto está subscrita polo Concello de Carnota, confraría Cofradía De Pescadores de Lira, C.F. Lira, diversas asociacións, colectivos e entidades da contorna para evitar que Manuel teña que ingresar en prisión xa que o consideramos unha verdadeira inxustiza.

XUSTIZA PARA MANUEL, INDULTO XA!

Hoy: José cuenta con tu ayuda

José Iglesias necesita tu ayuda con esta petición «Ministerio de Justicia: INDULTO PARA MANUEL MARTINEZ LUSTRES». Únete a José y 2.002 personas que ya han firmado.