HOLLAND, Stop "KILLING" our People and Economy by raising WEB tariffs with 47 % !!!

0 have signed. Let’s get to 2,500!

Het belangrijkste streven van zowel het Bonairiaans bestuur als de Nederlandse regering is om armoede te bestrijden. Dit komt steeds naar voren in tal van officiële verklaringen en rapporten. Verhoging van de tarieven van water en electriciteit zoals gepland zal leiden tot meer armoede. Een dergelijke contradictie kan niet mogelijk zijn op regeringsniveau. Tegenstrijdig beleid kan eenvoudigweg  niet onder de noemer beleid vallen.

Meta prinsipal di tantu gobièrnu di Boneiru komo gobièrnu di Hulanda ta pa kombatí pobresa. Esaki a bini dilanti den tantísimo deklarashon- i rapòrtnan ofisial. Oumentu di tarifa di awa elektrisidat manera planiá lo kondusí na mas pobresa. Un kontradikshon di e índole aki no ta posibel riba ningun nivel gubernamental. Maneho kontradiktorio simplemente no meresé e nòmber maneho.

Overwegende:

- Dat WEB N.V. tariefsverhoging voor electriciteit heeft doorgevoerd;

- Dat de tariefsverhoging gebaseerd is op de berekeningen van de Autoriteit Consument en Markt (ACM) en het ministerie van Economische Zaken en Klimaat in het kader van prijsregulering;

- Dat de consuecuentie hiervan is een verhoging van de kosten voor WEB N.V.;

- Dat ingaande 1 april 2018 een nieuwe distributietarief van kracht zal zijn conform de Wet Electriticiteit en drinkwater BES;

- Dat een verhoging drastische consecuenties heeft voor het volk en bedrijfsleven;

- Dat de minderbedeelden in de maatschappij de minderbedeelden extra hard worden getroffen;

- Dat samenwerking gewenst is om een verhoging van water en electriciteit te voorkomen;

- Dat de subsidie van Nederland niet genoeg is om een verhoging van water en electriciteit te voorkomen;

- Dat de fractieleiders in de eilandsraad in gesprek zijn met de sociale gremia en vakbonden om een verhoging van de tarieven voor electriciteit en drinkwater te voorkomen;

- Dat duidelijk aan Nederland gemaakt moet worden dat een tariefsverhoging van electriciteit en drinkwater niet acceptabel is.

Besluiten:

- Een ieder te verzoeken deze declaratie te ondertekenen om een verenigde en legitieme kracht te tonen aangaande de verhoging van electriciteit en drinkwater die vandaag dinsdag 27 maart 2018 om 18:00 uur in de eilandsraad zal worden behandeld.

- Een ieder te verzoeken deze declaratie te ondertekenen om het ACM, EZK, BZK, staatsecretaris Knops en het bestuurscollege goed te laten begrijpen dat het zo niet verder kan en er naar een structurele oplossing gezocht moet worden voor wat betreft de tariefsverhogingen voor electriciteit en water.

Konsiderando:

- Ku WEB Bonaire N.V. a oumentá tarifa di elektrisidat;

- Ku e kambio di tarifa ta a base di e kalkulashon ku Autoriteit Consument en Markt (ACM) i ministerio di asuntunnan Ekonómiko i Klima (EZK) a hasi a base di regulashon di preis;

- Ku e konsekuensia ta un subida di kosto di kompra pa WEB N.V.;

- Ku entrante 1 di aprel 2018 ta introdusí tarifa di distribushon nobo, konforme e lei di elektrisidat i awa di bebe BES;

- Ku un oumento tin konsekuensianan drástiko pa e pueblo i empresanan;

- Ku esúnnan mas marginá den nos komunidat lo bai sufri aún mas tantu ku aktualmente ya ta e kaso;

- Ku mester hala mara konhuntamente i den union pa evitá subida drástiko di awa i koriente na Boneiru;

- Ku e supsidio for di Hulanda no ta yega i tampoko sufisiente pa evitá un subida di awa i koriente;

- Ku lidernan di frakshon den Konseho Insular ta den kombersashon ku gremionan sosial i sindikal pa wak kon pa evitá un subida di awa i koriente;

- Ku mester demonstrá unidat den direkshon di Hulanda pa mustra bon kla ku un oumento di awa i elektrisidat drástiko no ta aseptabel.

Ta disidí:

- Pa invitá tur hende pa firma e deklarashon aki pa demonstrá un forsa legítimo pa kuestioná e subida di preis di awa ku lo wòrdu tratá den un reunion públiko awe djamars 27 di mart pa 6or di atardi.

- Pa invitá tur hende pa firma e deklarashon aki pa asina ACM, EZK, BZK, sekretario di estado Knops i kolegio ehekutivo komprondé bon kla ku no por sigui asina i pa nan buska un solushon struktural pa oumento di awa i koriente.

Today: Henri is counting on you

Henri Verhoef needs your help with “Ministerie Economische Zaken en Klimaat : HOLLAND, Stop KILLING our People and Economy by raising WEB tariffs with 47 % !!!”. Join Henri and 1,725 supporters today.