Decadència al Pallars! Mantenir la base permanent de l'heliport de Tírvia, és essencial

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 5.000!

La base permanent del Grup d'Actuacions Especials (GRAE) i dels mitjans aeris dels Bombers de la Generalitat, situada actualment a Tírvia, serà traslladada finalment a l'aeroport d'Andorra-la Seu d'Urgell.

Això implica que es deixarà una part molt important (no tant per al Govern) del territori del Pirineu sense aquest servei bàsic.

Per la seva situació l'heliport de Tírvia té fàcil i ràpid accés a moltes ubicacions d'alta muntanya, siguin rescats, incendis en la zona o bé altres emergències com les sanitàries, per accident o malaltia. En el Pallars Sobirà no disposem d'hospitals en una situació pròxima i el trasllat per medi terrestre en alguns casos no és suficient, per tant requerim del desplaçament aeri.

Per aquests motius exposats demanem i sol·licitem amb aquesta recollida de firmes mantenir aquesta base com a permanent, per així cobrir aquests serveis essencials per a la població que poden salvar vides, ja que no només en èpoques d'afluència en la muntanya hi ha accidents.

Per finalitzar us deixem les següents dades per a una reflexió final. L'any passat des de l'heliport de Tírvia es van realitzar un 80% dels rescats, mentre que en la base de la Seu d'Urgell només un 20% respectivament.

Signatura i comparteix per demanar que mantinguin la base permanent de l'heliport de Tírvia on està. La necessitem aquí >>>

Moltes gràcies.

Hoy: Jordi-Benet cuenta con tu ayuda

Jordi-Benet Sala necesita tu ayuda con esta petición «Ministeri d'Interior: Mantenir la base permanent de l'heliport de Tírvia (Pallars Sobirà)». Únete a Jordi-Benet y 2.708 personas que ya han firmado.