¡¡Reclamamos el Avance PAROL para Cuba!!

0 personas firmaron. ¡Ayuda a conseguir 7,500!

Honorable Secretary of State: On behalf of the Cubans affected pending the PAROL process, we ask you to take action on the matter for the following reasons: 40% of the active personnel in the US Embassy in Cuba, is processing visas for artists such as (Singers and comedians) who enter the United States, and many of them intensify our pain for their behavior, said visas are managed and approved by the Diplomats of the American Embassy in Cuba and allowed by the Government of the United States.
(The Advance PAROL does not apply in a third country). Why do not you use that option to resume the PAROL process? We believe that priority number one, should be the PAROL for Cubans, for the importance of 'family reunification' and what it means to have our loved ones living under the dominion of a ((DICTATORSHIP)) lacking human rights, civil and politicians; a ((DICTATORSHIP)) that continues to be enriched by money that, for reasons of force majeure, we have to send to our children and relatives. PAROL is a process previously paid for by Cubans, and very expensive; more, the tears, the pain, the pathologies associated with the stress that all this uncertainty is costing us. Another Mothers Day is approaching, and really, it is disgusting and pathetic to feel; like the government in which we trust so much, we turn our backs in this way, as if we did not exist!
We are a working society that provides a favorable criterion to this country, where we already feel hurt in the deepest: (Our family!) 'The law has already taken away the feet dry feet wet'; then, THE PAROL RESET!!!
What are we going to do when our children, driven by the desperation of being with their parents, and the desire for FREEDOM, begin to throw themselves into the sea?
What are you waiting for under such desperation, a massive exodus?
WE RECLAIM THE I 131 CFRP ADVANCE PAROL, AND RESPECT OUR RIGHTS!
We are not to blame for what happened in Cuba with the Honorable Diplomatics affected by the acoustic attacks, and know, that from our hearts, we are very sorry! We join the people and the American Government in pain of officials and family members affected by the acoustic attacks, and we strongly condemn that in the place of the facts, there is still no answer for this. We and our families are not to blame for this unfortunate event in the US embassy in Cuba, and we are paying for something we did not do! Please, we need the PAROL!
(We need an answer, now!)

We are very grateful to this country for the opportunities for freedom already granted, and we expect a favorable and immediate response on what remains pending: ((EL PAROL)).

A cordial greeting.

Written by: Indira Solis.

Honorable Secretario de Estado: En nombre de los Cubanos afectados pendientes al proceso PAROL, le rogamos, tome cartas en el asunto por las siguientes razones: El 40% del personal activo en la Embajada Estadounidense en Cuba, está tramitando visas para artistas como (Cantantes y Humoristas) que entran a Estados Unidos, y muchos de ellos intensifican nuestro dolor por sus conductas, dichas visas son gestionadas y aprobadas por los Diplomáticos de la Embajada Estadounidense en Cuba y permitidas por el Gobierno de los Estados Unidos. (El Avance PAROL no procede en un tercer país). ¿Porqué no utilizan esa opción para retomar el proceso de PAROL? Creemos que la prioridad número uno, debió ser el PAROL para los Cubanos, por la importancia de la 'reunificación familiar' y lo que implica tener a nuestros seres queridos viviendo bajo el dominio de una ((DICTADURA)) carente de derechos humanos, civiles y políticos; una ((DICTADURA)) que se sigue enriqueciendo del dinero que por razones de fuerza mayor, tenemos que enviar a nuestros hijos y familiares. El PAROL es un proceso previamente pagado por los Cubanos, y muy costoso; más, las lágrimas, el dolor y las patologías asociadas por el estrés que toda esta incertidumbre nos está costando. ¡Ya se acerca otro Día de las madres, y realmente, es desepcionante y patético sentir; como el gobierno en el que confiamos tanto, nos vira la espalda de esta manera, como si no existieramos!  Somos una sociedad trabajadora que aportamos un criterio favorable a este país, donde ya nos sentimos lastimados en lo mas profundo: (¡Nuestra familia!) ¡¡'Ya nos quitaron la ley pies secos pies mojados'; pues entonces, REABRAN EL PAROL!! ¿Que vamos hacer cuando nuestros hijos, llevados por la desesperación de estar con sus padres, y las ansias de LIBERTAD, comiencen a lanzarse al mar? ¿Que están esperando bajo tanta desesperación, un éxodo masivo? ¡RECLAMAMOS LA I 131 CFRP AVANCE PAROL, Y EL RESPETO A NUESTROS DERECHOS! (Nosotros, no tenemos la culpa de lo que pasó en Cuba con los Honorables Diplomáticos afectados por los ataques acústicos, y sepan, que desde nuestros corazones, ¡'lo lamentamos mucho'! ('Nos unimos al pueblo y Gobierno Estadounidense  en el dolor de los funcionarios y familiares afectados por los ataques acústicos, y condenamos enérgicamente que en el lugar de los hechos, aún, no exista una respuesta para esto'). ¡Nosotros y nuestras familias, no somos los culpables de ese lamentable hecho en la embajada Estadounidense en Cuba, y estamos pagando por algo que no hicimos! ¡Por favor, necesitamos el PAROL! (¡Necesitamos una respuesta, ya!)

Agradecemos mucho a este país las oportunidades de libertad ya otorgadas, y esperamos una respuesta favorable e inmediata sobre lo que queda pendiente: ((EL PAROL)).

Un cordial saludo.

Redactado por: Indira Solis.

Hoy: Indira cuenta con tu ayuda

Indira Solis necesita tu ayuda con esta petición «Mike Pompeo: ¡¡Reclamamos el Avance PAROL para Cuba!!». Súmate a Indira y 6,391 persona que han firmado hoy.