Discontinue the New Henry W Longfellow Uniforms

0 have signed. Let’s get to 200!

In the school of Henry W Longfellow, the new uniform policy has been approved but has left some parents concerned. The general idea for the new uniform is moderate, but the result is inadequate. The uniforms are made of low cost material, cost at an unreasonable price based on the material, and do not have a great potential or role for the school year. The new uniforms are not worth paying and should not be mandatory for students to wear. Although we are an academic educational institution, custom uniforms do not define the intelligence and skills of the youth who attend, but simply provide a better appearance and exposure. The operation of the new uniform system would be a wasted effort and time could have been used to make the campus safer due to the dangers of what is happening today. The idea of the recent ​​uniform policy should be postponed and be discussed later in the future.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

En la escuela de Henry W Longfellow, la nueva política de uniformes ha sido aprobada pero ha dejado a algunos padres preocupados. La idea general para el nuevo uniforme es moderada, pero el resultado es inadecuado. los uniformes están hechos de material de bajo costo, cuestan a un precio irrazonable basado en el material, y no tiene un gran potencial o papel para el año escolar. Los uniformes no valen la pena y no debería ser obligatorio que los estudiantes lo usen. A pesar de que somos una institución educativa académica, los uniformes personalizados no definen la inteligencia y las habilidades de los jóvenes que asisten, sino que simplemente proporcionan una mejor apariencia y exposición. La operación del nuevo sistema de uniformes sería un esfuerzo desperdiciado y el tiempo podría haber sido utilizado para hacer que el campus esté más seguro debido a los peligros de lo que está pasando hoy. La idea de los uniformes debería posponerse y debatirse más adelante en el futuro.

Today: Anonymous is counting on you

Anonymous Esquivel needs your help with “Michael Hinojosa: Discontinue the New Henry W Longfellow Uniforms”. Join Anonymous and 125 supporters today.