0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 10.000!

Després del resultat del referèndum d’autodeterminació sobre la independència de Catalunya del dia 1 d’Octubre 2017, que va donar una victòria contundent del Sí en condicions d’extrema violència i repressió, volem reivindicar l’Esperit de l’1 d’Octubre. L’Esperit de l’1 d’Octubre que, per primera vegada, ens va fer sentir a tots els independentistes agermanats com UN SOL POBLE.

Un esperit que va rebre amb incomprensió la suspensió de la Declaració d’Independència, malgrat que després la majoria vam entendre que havíem de confiar en aquells que s’ho van jugar tot per fer realitat un referèndum d’autodeterminació. Tot el respecte, confiança i admiració per les nostres institucions i aquells que, fins i tot es juguen anar a la presó per la llibertat del nostre poble.

Benvolguts President, Govern i Parlament de Catalunya, aquest mateix poble que no ha dubtat en ser colpejat per les forces d’ocupació espanyoles i que tindreu al darrera per parar i defensar el país tantes vegades com faci falta, demana ara aplicar el resultat del referèndum. Amb aquest poble, el de l’1-O, ho podem fer tot! És clar que costarà, però RESISTIREM, PERSISTIREM, I GUANYAREM!

Davant d’una Espanya cavernària que només entén la repressió i d’una Europa que només ens farà cas si els fem trontollar la butxaca, no hi ha dubte possible.

El proper dilluns, patriotes catalans com Sànchez, Cuixart o Trapero, es juguen la llibertat i no els podem fallar. La independència uneix, la suspensió crea una tensió que ens podria trencar la pau social.

La comunitat internacional només reaccionarà si el Parlament i el govern compleixen els seus compromisos.

En aquest context de repressió i intervenció, qualsevol cosa que no sigui declarar la independència significa acceptar la submissió, el retrocés i l’empobriment. Només la República Catalana obre la via cap a la llibertat, el progrés i la prosperitat.

Hoy: Mark cuenta con tu ayuda

Mark Serra Parés necesita tu ayuda con esta petición «MH President Puigdemont, Govern i Parlament de Catalunya.: President, Govern i Parlament, AIXEQUIN LA SUSPENSIÓ de la Declaració d’Independència». Únete a Mark y 8.449 personas que ya han firmado.