Victory

This petition made change with 9,555 supporters!

Es muy importante tener los facebook abiertos y dispuestos a difundir material, que apoye a los animales que sufren maltrato y violencia innecesaria, por sus dueños u otros.

Pedir por sanciones drásticas, para quiénes cometen estos actos.

Por favor, permita que los proteccionistas del mundo puedan trabajar tranquilos, en bienestar y seguridad, por los animales, en su página Social.

Somos miles de personas, que amamos en forma incondicional a los animales del mundo.

Señor Mark Zuckerberg. Dueño de facebook.

Nosotros salvamos vidas de animales en riesgo; vulnerabilidad e indefensión cuando ellos son maltratados; sometidos a comercio; hambre; abandono; crueldad y asesinato; denunciando; firmando peticiones; compartiendo información entre Proteccionistas y simpatizantes.

Es muy importante su Página Social, para cada persona que ama los animales.

No cierre los facebook de quiénes trabajamos en el cuidado; protección y defensa de los animales.

Por favor.

Muchas gracias.

Los firmantes y Protectores de Animalitos.

________________________________________

SAY to Mark Zuckerberg that supports the facebook of the Animal protectionists because we need to sign and disseminate, in support of abused animals; suffering and violated.

It is very important to have the facebook open and willing to share material that supports the animals unnecessary suffering abuse and violence by their owners or other.

Request for drastic penalties for those who commit these acts.

Please allow protectionist world can work in peace, for the welfare and safety of animals, in their Social page.

We are thousands of people, that we love unconditionally animals in the world.

Mister Mark Zuckerberg. Owner facebook.

We save lives of animals at risk; vulnerability and helplessness when they are mistreated; subject to trade; hunger; abandonment; cruelty and murder; denouncing; signing petitions; sharing information between Protectionist and supporters.

It is very important your social page, for everyone who loves animals.

Do not close the facebook of who work in care; protection and animal welfare.

Please.

Thank you very much.

The signatories and Protectors Animals.

________________________________________

aveth93@hotmail.com

Today: Sandra Patricia is counting on you

Sandra Patricia Santana Andrade needs your help with “Mark Zuckerberg. Dueño de facebook.: Dí a Mark Zuckerberg que apoye los facebook de los proteccionistas de Animales porque necesitamos firmar y difundir, en apoyo de animales maltratados; sufrientes y violentados.”. Join Sandra Patricia and 9,554 supporters today.