PETIZIONE CHIUSA

The Italian most famous gesture emoji on Whastapp

Questa petizione aveva 78 sostenitori

Hi Mark,

We live in a world in which any kind of emotions and feelings can be expressed by an emoji, and we thank you for this. As Italian (Neapolitan), I need you, Mark, to hear my voice. We Italian people need our emoji: the tipical Italian gesture everyone makes fun of, yes. It's really important not only for us. This typical gesture spread all around the world and it's used by many peoples, not only Italians. Argentine, Chile, EU, USA and many others. In Italy we are more then 60 million people, but more of us live abroad. Please, listen to our need to communicate properly via Whastapp. Thank you.

Viviamo in un mondo in cui ogni tipo di emozione e sentimento può essere espresso tramite un'emoticon. Ne abbiamo bisogno: tipica del nostro linguaggio che è ormai entrata a far parte anche di molte altre culture. In Argentina, Cile, in tutta l'Unione Europea e negli Stati Uniti viene utilizzata quotidianamente. Siamo in molti, quindi chiediamo di poterci esprimere chiaramente anche tramite questo nuovo mezzo di comunicazione che tutti noi usiamo.

Sincerely,

Gianmarco Ferraro

Oggi: Italians on Earth conta su di te

Italians on Earth ha bisogno del tuo aiuto con la petizione "Mark Zuckerberg: Adding the Italian most famous gesture emoji". Unisciti con Italians on Earth ed 77 sostenitori più oggi.