Petition Closed

Maak een eind aan de Canadese zeehondenjacht

Vorig jaar werden 88.573 onschuldige zeehondenpups doodgeknuppeld of doodgeschoten, de meeste waren nog geen 3 weken oud. Ze werden gedood voor producten die niemand wil en die niemand nodig heeft. Zo’n 6.000 zeehondenhuiden werden weer gedumpt in de oceaan, omdat er geen markt voor was.

Wereldwijd zeggen mensen ‘nee’ tegen producten van zeehondenbont, maar de Canadese regering is buitengewoon halsstarrig en probeert deze producten te blijven verkopen. Daarnaast verzet Canada zich bij de Wereldhandelsorganisatie tegen het importverbod op zeehondenproducten van de Europese Unie en probeert ook nog eens het verbod in Rusland ongedaan te maken. Deze verboden moeten verdedigd worden.

Help mee om een eind te maken aan de zeehondenjacht!

Een bericht aan de Canadese premier Stephen Harper zal de zeehonden helpen beschermen. Teken de petitie en help mee om de wrede zeehondenjacht te stoppen.

This petition was delivered to:
  • Prime Minister Harper

International Fund for Animal Welfare started this petition with a single signature, and now has 8,302 supporters. Start a petition today to change something you care about.