Petición Cerrada
Petición para Prime Minister Harper

Maak een eind aan de Canadese zeehondenjacht

Vorig jaar werden 88.573 onschuldige zeehondenpups doodgeknuppeld of doodgeschoten, de meeste waren nog geen 3 weken oud. Ze werden gedood voor producten die niemand wil en die niemand nodig heeft. Zo’n 6.000 zeehondenhuiden werden weer gedumpt in de oceaan, omdat er geen markt voor was.

Wereldwijd zeggen mensen ‘nee’ tegen producten van zeehondenbont, maar de Canadese regering is buitengewoon halsstarrig en probeert deze producten te blijven verkopen. Daarnaast verzet Canada zich bij de Wereldhandelsorganisatie tegen het importverbod op zeehondenproducten van de Europese Unie en probeert ook nog eens het verbod in Rusland ongedaan te maken. Deze verboden moeten verdedigd worden.

Help mee om een eind te maken aan de zeehondenjacht!

Een bericht aan de Canadese premier Stephen Harper zal de zeehonden helpen beschermen. Teken de petitie en help mee om de wrede zeehondenjacht te stoppen.

Esta petición fue entregada a:
  • Prime Minister Harper

International Fund for Animal Welfare inició esta petición con solamente una firma y ahora la petición consiguió 8,232 personas que la apoyan. Inicia una petición tú mismo para crear los cambios que quieres ver.

Hoy: International Fund for Animal Welfare cuenta con tu ayuda

International Fund for Animal Welfare necesita tu ayuda con esta petición «Maak een eind aan de Canadese zeehondenjacht». Súmate a International Fund for Animal Welfare y 8,231 persona que han firmado hoy.