Emergency! keep ALL winter homeless shelters open in LA county

0 have signed. Let’s get to 200!

I am a Los Angeles County stakeholder who is asking that all Los Angeles homeless winter shelters stay open all year. Each and every shelter door that is closed means too many of our brothers and sisters are sleeping on the streets. Each night that someone has to sleep on the street is a guaranteed added battle to their already challenging circumstances, which include illness, other medical issues, looking for work, trying to get to their job, or figuring out where to safely store their belongs. Imagine trying to worry about where you're going to lay your head and 'will I be safe'? Let us take a stand for their safety!

Homelessness in Los Angeles is nothing short of a humanitarian crisis. According to the last count conducted by LAHSA, LA county has about 47,000 homeless people on the streets. An article published recently in the L.A. Times states that "Los Angeles has the highest number by far of what are called ‘unsheltered’ homeless people, living on sidewalks, in cars, campers, tents and lean-tos.”

We believe in human rights and the dignity of every individual, and we strongly believe that all people deserve shelter. We demand that all winter shelter programs in Los Angeles County open up immediately and allow our county's houseless to occupy these facilities until the funding for Measure H can accommodate their needs with further services. We declare this an emergency crisis, so we are demanding LA County to open the shelter doors immediately.
"It is important that we work together, that we strengthen our ties and work on a common front, for we face today a series of large and difficult common challenges..."

-Walter F. Mondale

"When 'I' is replaced with 'We' even 'Illness' becomes 'Wellness'.

-Malcolm X

Our problems are man-made, therefore they may be solved by man. And man can be as big as he wants. No problem of human destiny is beyond human beings. ------John F. Kennedy

Soy una parte interesada en el Condado de Los Ángeles que está pidiendo que todos los refugios de invierno sin hogar de Los Ángeles permanezcan abiertos todo el año. Cada puerta de refugio que está cerrada significa que muchos de nuestros hermanos y hermanas están durmiendo en las calles. Cada noche que alguien tiene que dormir en la calle es una batalla añadida garantizada a sus circunstancias ya difíciles, que incluyen enfermedades, otros problemas médicos, en busca de trabajo, tratando de llegar a su trabajo, o averiguar dónde guardar con seguridad su pertenece. Imagínese tratando de preocuparse por dónde va a poner la cabeza y '¿estaré a salvo'? Tomemos una posición para su seguridad!

La falta de vivienda en Los Ángeles no es más que una crisis humanitaria. Según el último conteo realizado por LAHSA, el condado de LA tiene alrededor de 47.000 personas sin hogar en las calles. Un artículo publicado recientemente en el L.A. Times afirma que "Los Ángeles tiene el número más alto de lejos de lo que se llama" desamparados "personas sin hogar, que viven en las aceras, en los coches, campistas, tiendas de campaña y lean-tos.
Creemos en los derechos humanos y la dignidad de cada individuo, y creemos firmemente que todas las personas merecen refugio. Tenemos que exigir que todos los programas de refugios de invierno en el Condado de Los Ángeles se abran de inmediato y permitir que el condado sin hogar ocupe estas instalaciones hasta que el financiamiento de la Medida H pueda acomodar sus necesidades con otros servicios. Declaramos que es una crisis de emergencia, así que estamos solicitando al Condado de Los Ángeles que abra las puertas del refugio inmediatamente.
"Es importante que trabajemos juntos, que fortalezcamos nuestros lazos y trabajemos en un frente común, porque enfrentamos hoy una serie de grandes y difíciles desafíos comunes ..."
-Walter F. Mondale

"Cuando" I "es reemplazado por" Nosotros ", incluso" Enfermedad "se convierte en" Bienestar ".
-Malcolm x
Nuestros problemas son hechos por el hombre, por lo tanto pueden ser resueltos por el hombre. Y el hombre puede ser tan grande como quiera. Ningún problema del destino humano está más allá de los seres humanos. John F. Kennedy

Today: EqualityMovement143 is counting on you

EqualityMovement143 needs your help with “Los Angeles county board of supervisors :: Emergency! keep ALL winter homeless shelters open in LA county”. Join EqualityMovement143 and 198 supporters today.