Fixa Bergas fotbollsplan!

0 have signed. Let’s get to 200!

OBS! Denna bild är fotbollsplanen innan den ändrades!

Om ni nu inte har märkt, har Bergas aktivitetspark fått en makeover, det lät bra eftersom att planen var full av graffiti och den var även ganska gammal efter alla åren. Vi var väldigt positiva om att fotbollsplanen skulle bli bättre. Fast ju längre in i projektet kommunen kom desto mer oroad blev man. När de var klara var vi mindre än nöjda.Visst, gräset ser finare ut fast den gamla planen hade stil.Planen var perfekt som den var förut! Den hade väggar, cyckelparkering, små mål vid väggarna för att dela på planen, konstgräs och den var även snygg med sin originella blåa färg. Det hade varit bättre om de hade fixat målets stolpar och målat om den (helst med samma färg) och kanske även lagt tillbaka cyckelparkeringen. Jag är väl medveten om att Linköpings Kommun bryr sig om ungdomarna i staden och att det var ett ärligt misstag. Fast om man ska ändra på en populär plats för 99% av bergas befolkning ska man helst be om förslag. Vi vill att du ska ta din korta stund att hjälpa oss med vårt önskemål att få tillbaka vår fotbollsplan. När vi väl får "tillräckligt" med signeringar kan vi ta detta till kommunen och hoppas på en ändring så vi får vår plan tillbaka!

Signerar du detta kan du hjälpa oss att få vår älskade plan tillbaka!

Milstolpar:

50 signeringar: 20 februari 2018

100 signeringar: ?????????????

500 signeringar: ?????????????

Today: Idris is counting on you

Idris Abdikadir needs your help with “Linköpings Kommun: Fixa Bergas fotbollsplan!”. Join Idris and 164 supporters today.