Stop the expansion of military aviation operations in the Galapagos.

Reasons for signing

Ximena Jaramillo Cartagena
1 year ago
STOP !

John Curry
John H Curry

Maria Elena SOL Trujillo
2 years ago
Totalmente de acuerdo en defensa a la vida.

Emma Ridley
2 years ago
Galápagos es una de las áreas protegidas más importantes del mundo. Hay que proteger estas islas incrementando su aislamiento, no abriéndole a riesgos de contaminación por combustibles y ruido, además creando una ruta más por invasiones de especies introducidos.

Federico Marconi
2 years ago
The USA has no business in the businesses of other countries. If they are concerned about drugs they should fist put military forces in its own pharmaceutical forces that are the main cause of the opiate epidemic in the US and on the USA importers of drugs. The problem is within the USA who is known to be the consumer. STOP THE DEMAD AND THE SUPPLY STOPS. Interfering in the drug tragic is just an excuse to meddle in the politics of other countries. This is just a ploy set by present right wing Ecuadorian politicians to insure their permanence in power. No different than the Russian intervention in the USA.

juan aguilar
2 years ago
Galápagos es un lugar único por sus especies no por su pocision geopolítica

Jorge Enrique Jácome Guerrero
2 years ago
No apoyo la idea de usar cualquier Isla ecuatoriana en Galapagos para operaciones militares extranjeras!, Ya Sr Lenin Moreno!, un llamado a mejorar su trabajo!!

María Augusta Sarmiento Molina
2 years ago
No estoy de acuerdo es nuestro patrimonio

Andrea Galarza