Legalisering av fleinsopp

0 have signed. Let’s get to 100!
At 100 signatures, this petition is more likely to be featured in recommendations!
Jesus Kristus started this petition to Regjeringen and

I tusenvis av år har mennesker brukt psykoaktive stoffer som sopp, LSD, DMT osv... Fleinsopp vokser naturlig i villmarken over hele Norge, og inneholder stoffet psilocybin som gir effekter som hallusinering, en intens følelse av lykke og oppstemthet, og åndelige opplevelser. Flere studier og forskninger viser at fleinsopp er det minst farlige «rusmiddelet» i verden. Man hører om mange negative rykter om sopp og LSD blablabla... Det er bare skremselspropaganda fra folk som gjemmer seg fra sannheten! Siden fleinsopp vokser naturlig i villmark vil det ikke være noe syntetisk dritt eller andre farerisikoer ved det. Det er det som skiller fleinsopp ut fra andre psykoaktive stoffer som LSD. Med LSD kan man havne i en psykose eller få i seg noe man ikke vet hva er, men dette kommer aldri til å skje med sopp! I mer nylig tid har flere og flere mennesker vist positivitet mot psykoaktive stoffer og sett et potensiale med det. Forskning viser også at fleinsopp og andre psykoaktive stoffer hjelper mot avhengighet og depresjoner, og vil gi deg en fantastisk følelse og et nytt syn på livet. Francis Crick (oppdager av DNA), Steve Jobs, Bill Gates og mange flere kjente, suksessfulle personer var aktive brukere av både sopp og LSD. Psykoaktive stoffer er lovlig i spirituelle sammenhenger noen steder i både Nord- og Sør-Amerika, så hvorfor skal det ikke være lovlig i Norge? Kampanjen for legalisering av hasj har allerede startet og blitt stort, så la oss gjøre det samme med fleinsopp. SPRE ORDET! Si ja til en friere hverdag og en bedre opplevelse av livet!

Vennligst ta kontakt om du har noen spørsmål eller er skeptisk til noe!

Råder deg til å se denne videoen for å lære mer om fleinsopp:

0 have signed. Let’s get to 100!