Victory

#WijWillenWillems!

This petition made change with 947 supporters!

Wij vinden dat het privé leven van onze gymleraar is geinfiltreerd en zijn privacy geschonden. Hij was een professional die zijn werk en zijn vrije tijd apart hield. Door dit incident komen er waarschijnlijk harde consequenties, hij verliest misschien zelfs zijn baan waar hij hard voor heeft gewerkt en wij willen daar verandering in brengen.

Denk maar zo, hoeveel leraren gaan op stap in het weekend en komen laveloos thuis? Genoeg. Hoeveel leraren hebben 'wel eens' wiet gerookt of een lijntje gesnoven? Genoeg. Dat onze leraar hier op is betrapt op een uiterst illegale manier(letterlijk gefilmt van de footage van de beveiligings camera en zonder censuur) is heel spijtig maar het spijtigste is nog dat social media het incident heeft geexplodeerd.

Steun ons en onze gymleraar door deze petitie te tekenen en de #WijWillenWillems te gebruiken op social media.

-Een leerling van het Porta Mosana College te Maastricht.

Today: Michel is counting on you

Michel Leenhouts needs your help with “Leerlingen van het Porta Mosana College en hun ouder(s)/verzorger(s).: #WijWillenWillems!”. Join Michel and 946 supporters today.