Petition Closed

"We Will Rock You" ipv "the little shop of horrors"

This petition had 45 supporters

Tijdens de barbeque kwam Elin met het nieuws dat er plotseling al een musical gekozen was, ondanks het feit dat ze had gezegd dat wij allemaal hadden mogen stemmen. Haar keuze viel terecht op de onbekende "little shop of horrors", een musical over een bloemenwinkel die op het punt staat failliet te gaan totdat er een mensen vlees etende plant de winkel binnenkomt en alles op z'n kop zet.

Onze gekozen musical is We Will Rock You engaat over een jongen in de toekomst, waar alleen maar elektronisch geproduceerde muziek toegestaan is. Het land, geregeerd door de Killer Queen -echt een badass vrouw-, staat onder druk wanneer onze hoofdrolspelers, een man en een vrouw, een groep mensen ontmoet -wederom echte badasses-, bekend als de Bohemians. De strijd barst los onder geweldige muziek, zoals "Radio Gaga", "I want to Break Free", "Killer Queen", "Bohemian Rhapsody" en natuurlijk "We Will Rock You" (voor alle liedjes zie de link beneden), gespeeld door onze geweldige band.

Als jullie dit meer aanspreekt dan The Little Shop of Flowers, zet dan gauw nog je handtekening hieronder. Voor meer vragen, mail Jasper (438060@leerling.kandinsky.nl).

Belangrijk! Het is niet zo dat we hiermee zeggen dat we niet mee zouden doen als het toch wel Little Shops of Horrors gaan doen, en we willen hiermee aantonen of er misschien meer animo is voor We Will Rock You.

We respecteren Elin om haar keuze en we volgen die ook, wat die ook is.

Groetjes,
Elena en Jasper

Today: Jasper is counting on you

Jasper Arends needs your help with “Leerlingen en leraren van het Kandinsky College: "We Will Rock You" ipv "the little shop of horrors"”. Join Jasper and 44 supporters today.