LAUSD: Renew the Charter of PUC Triumph Charter Academy & PUC Triumph Charter High School

0 have signed. Let’s get to 1,500!
At 1,500 signatures, this petition is more likely to get picked up by local news!
PUC Schools started this petition to LAUSD Board of Education and

PUC Triumph Charter Academy & PUC Triumph Charter High School is a tuition-free, public charter 6-12 school that has been serving the communities of Northeast San Fernando Valley since 2007. The school is a Title I Academic Achievement Award-Winning , Gold Ribbon Award-Winning and WASC Accredited School, and is characterized by high expectations for all students, a college going culture, mutual respect, a rich after school program, and interventions and support for all students as needed in order to ensure that they graduate prepared for college success.

Our dedicated staff fosters an environment that is warm, welcoming, and inclusive. Our loyal families partner with us to create a school culture that is driven by relationships. As a result, students have a safe place to take risks and push themselves toward academic and personal excellence. We believe that fostering student responsibility, initiative, and leadership will prepare students to be empowered—not only to attend college, but to uplift our community now and forever.

As a community, we are committed to renewing our charter for the next school year and beyond. At this time, we are in need of support from of all of our parents, students, staff members, local community members, and other stakeholders, in order to continue to provide students with meaningful learning opportunities and experiences for many years to come.

By signing this petition, you are telling the LAUSD School Board that you are in support of PUC Triumph Charter Academy & PUC Triumph Charter High School and that you want them to VOTE YES on November 24, 2020 to renew our school’s charter!

Thank you for your support!

PUC Triumph Charter Academy y PUC Triumph Charter High School es una escuela autónoma pública y gratuita de 6 a 12 años que ha estado sirviendo a las comunidades del noreste de San Fernando Valley desde 2007. La escuela es una cinta de oro ganadora del premio al logro académico de Título I Escuela galardonada y acreditada por WASC, y se caracteriza por altas expectativas para todos los estudiantes, una cultura universitaria, respeto mutuo, un rico programa extracurricular e intervenciones y apoyo para todos los estudiantes según sea necesario para asegurar que se gradúen preparados para éxito universitario.

Nuestro personal dedicado fomenta un ambiente cálido, acogedor e inclusivo. Nuestras familias leales se asocian con nosotros para crear una cultura escolar impulsada por las relaciones. Como resultado, los estudiantes tienen un lugar seguro para tomar riesgos y esforzarse hacia la excelencia académica y personal. Creemos que fomentar la responsabilidad, la iniciativa y el liderazgo de los estudiantes preparará a los estudiantes para que se empoderen, no solo para asistir a la universidad, sino para mejorar nuestra comunidad ahora y siempre.

Como comunidad, estamos comprometidos a renovar nuestra carta para el próximo año escolar y más allá. En este momento, necesitamos el apoyo de todos nuestros padres, estudiantes, miembros del personal, miembros de la comunidad local y otras partes interesadas, a fin de continuar brindando a los estudiantes oportunidades y experiencias de aprendizaje significativas durante muchos años por venir.

Al firmar esta petición, le está diciendo a la Junta Escolar del LAUSD que apoya a la PUC Triumph Charter Academy y a la PUC Triumph Charter High School y que desea que VOTEN SÍ el 24 de noviembre de 2020 para renovar la escuela autónoma.

¡Gracias por tu apoyo!

0 have signed. Let’s get to 1,500!