Victoria

¡La petición ha conseguido su objetivo gracias a 253 firmas!

La gent de l’Espai Gastronòmic SantLluc portem ja un recorregut de més de dos anys gestionant el bar del Cercle Artístic Sant Lluc. Som gent que hi hem estat més o menys temps, però sempre amb la voluntat i l’entusiasme d’oferir-vos un bon servei, un tracte humà i agradable, productes ecològics, saludables i casolans a preus molt ajustats, tot desmarcant-nos dels camins trillats de l’hostaleria. Som la Gemma, l’Aleix, el Sergio, la Neus, el Luis i l’Isaac, tots nosaltres treballant fort perquè aquesta realitat hagi estat possible.

Us hem ofert el servei de barra dia rere dia, tant a socis com clients, compartint inquietuds, conversa, penes i alegries. Hem dinamitzat els dies més ensopits amb activitats culturals diverses: concerts, recitals de poesia, teatre, jornades gastronòmiques, cates de vi. Hem ofert servei de restaurant a demanda i sempre amb propostes personalitzades, càterings, festes familiars i de grups, menús infantils i les inauguracions. Hem estat als esdeveniments que configuren la dimensió més humana i col·lectiva del Sant Lluc aportant el nostre equip humà i saber fer: el Big Draw, les exposicions, la xocolatada de Nadal, les Festes del Sant Lluc... Hem intentat, en definitiva, ser una gran família celebrant i compartint dies significatius com la Revetlla, la Castanyada, Sant Jordi, el Nadal o Sant Joan.

Ara, després de tres mesos d’incerteses i mitges veritats ens trobem amb la decisió de l’actual direcció del Cercle a interrompre aquest projecte. En cap moment se’ns ha explicat la decisió d’obrir a concurs el projecte. No s’ha obert aquest concurs de manera pública ni transparent, ni s’han establert els terminis ni les garanties necessàries perquè el procés hagi estat sotmès a escrutini dels socis i sòcies. En cap lloc s’ha publicat que a partir d’una data determinada s’iniciava un procés de rebuda de projectes per la gestió del bar i quins criteris es demanaven per part de la direcció del centre. Tot això ens sembla irregular i mancat de legitimitat, màxim quan s’ha decidit atorgar la gestió del bar a la dona d’un membre de l’actual junta directiva. Ens sembla escandalosa aquesta anomalia, que entra en la lògica del tràfic d’influències.

Demanem que s’expliquin les raons per les quals la direcció ha decidit rescindir el projecte actual i que ha comportat l’entrada d’un nou projecte pel simple mecanisme del’endollisme. Que si s’estima oportú renovar l’actual gestió del bar, s’obri un procés públic de recollida de projectes, amb uns terminis clars de calendari, tant pel que fa a l’entrega de documents com a la  realització d’entrevistes i les reunions de junta pertinents per deliberar col·lectivament la decisió que es prengui, amb les actes i garanties necessàries. Que s’expliqui amb claredat quin tipus de gestió desitja la direcció, amb quins acords i condicions de treball. Que es tingui en compte l’opinió dels socis i sòcies, tant dels que són usuaris habituals del bar com dels que no. Pensem que una decisió tan important que afecta al bon funcionament de l’entitat no es pot fer a esquenes dels socis i sòcies. Per tant, estem disposats a desobeir l’actual decisió fins que no es reobri de nou el concurs de manera democràtica, transparent, pública i sense endollisme.

Si creieu que ens mereixem la vostra confiança i aval; si creieu que us mereixeu una millor participació en les decisions col·lectives i una major transparència de la direcció; si penseu que paguen la pena aquests anys que hem passat plegats i que han de continuar,  us demanem la vostra signatura per demanar que es reconsideri aquest cas. Volem continuar!

Hoy: Luis cuenta con tu ayuda

Luis Zhu necesita tu ayuda con esta petición «la direcció del Cercle Artístic Sant Lluc: Demanem que readmetin el projecte de l'Espai Gastronòmic Sant Lluc. Volem continuar!». Únete a Luis y 252 personas que ya han firmado.