Petition Closed
Petitioning Ministre d'Interior Jorge Fernández Diaz

La dimissió del ministre d'interior, Jorge Fernández Diaz:

Supporters

Per que un ministre que defensi la discriminació dels ciutadans per la seva orientació sexual no pot estar ni un minut més en el govern, demanem la dimissió immediata del ministre d'Interior, Jorge Fernández Díaz, per les seves declaracions atemptatòries contra els drets humans i per incitació a l'odi contra les persones homosexuals.

El ministre d'Interior, Jorge Fernández Díaz, ha carregat contra els matrimonis homosexuals. "Si ens oposem al matrimoni entre persones del mateix sexe, no podem utilitzar arguments confessionals. Existeixen arguments racionals que diuen que aquest matrimoni no ha de tenir la mateixa protecció per part dels poders públics que el matrimoni natural. La pervivència de l'espècie, per exemple, no està garantida", ha afirmat Fernández Díaz.

Fernández Díaz critica el matrimoni gai perquè no garanteix la "pervivència de l'espècie"

Castellano

Por que un ministro que defienda la discriminación de los ciudadanos por su orientación sexual no puede estar ni un minuto más en el gobierno, pedimos la dimisión inmediata del ministro de Interior, Jorge Fernández Díaz, por sus declaraciones atentatorias contra los derechos humanos y por incitación al odio contra las personas homosexuales.

El ministro de Interior, Jorge Fernández Díaz, ha cargado contra los matrimonios homosexuales. "Si nos oponemos al matrimonio entre personas del mismo sexo, no podemos utilizar argumentos confesionales. Existen argumentos racionales que dicen que este matrimonio no debe tener la misma protección por parte de los poderes públicos que el matrimonio natural. La pervivencia de la especie, por ejemplo, no está garantizada ", afirmó Fernández Díaz.

Letter to
Ministre d'Interior Jorge Fernández Diaz
Un ministre que defensi la discriminació dels ciutadans per la seva orientació sexual no pot estar ni un minut més en el govern, demanem la dimissió immediata del ministre d'Interior, Jorge Fernández Díaz, per les seves declaracions atemptatòries contra els drets humans i per incitació a l'odi contra les persones homosexuals.

Castellano

Un ministro que defienda la discriminación de los ciudadanos por su orientación sexual no puede estar ni un minuto más en el gobierno, pedimos la dimisión inmediata del ministro de Interior, Jorge Fernández Díaz, por sus declaraciones atentatorias contra los derechos humanos y por incitación al odio contra las personas homosexuales.