L'Escola bressol el Petit Corb de Corbera 12 anys patint congelació salarial.

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 1.000!

L’Escola Bressol El Petit Corb va ser inaugurada el setembre del 2006, les treballadores de l’escola bressol dediquem els nostres esforços pel bon funcionament de l’escola com s’ha demostrat, adaptant-se a les necessitats de l’escola, infants, famílies, Ajuntament, empreses gestores,....  Des de fa casi 12 anys que es va obrir l’escola les treballadores no hem tingut cap augment salarial, i hem demostrat a l’Ajuntament de Corbera de Llobregat, en una reunió en el regidor d’educació, que som  el municipi  que menys cobrem de la comarca del Baix Llobregat.

Ajuda’ns a signar aquesta petició i que l’Ajuntament de Corbera de Llobr. atengui la nostra  justa petició i que reconegui la dedicació, esforços  que hem demostrat   les treballadores de l’escola bressol, ....i que  s’equipari el nostre salari en els municipis del voltant.

Hoy: Mireia cuenta con tu ayuda

Mireia dominguez necesita tu ayuda con esta petición «L'Escola bressol el Petit Corb de Corbera 12 anys patint congelació salarial.». Únete a Mireia y 569 personas que ya han firmado.